![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wanneer ETKA aangeeft dat het een directe vervanger van het oorspronkelijke nummer dan kun je deze gebruiken.
Maar normaal gesproken zijn onderdelen met een verschillend nummer/eindletters NIET gelijk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij komt ook van een PF af. zelfde motor dus als de mijne. ik heb er net een nieuwe brandstof filter onder gezet. motor loopt nu wel een stuk rustiger. effe wachten tot ie koud is en weer testen. zo niet, volgende stap. dat word de brandstofpomp
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jammer genoeg beschik niet over een ETKA. wil er graag een hebben, dan wordt het gelijk een stuk makkelijker voor mij. nu is het voor mij alleen nog knutselen met online onderdelen aanbieders
|
||||
|
||||
![]() na maanden zoeken heb ik het nog niet kunnen vinden en nu zie ik steeds meer topics over stotterende gti'tjes. ik heb vw gebeld, monteur zegt dat het aan de lambda kan liggen. trek ik de stekker eruit, en nog geen verschil. dan neemt de management toch een minimale waarde aan zodat hij blijft lopen? en maakt het voor de lambda wat uit of het blok warm of koud is?