Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 26-01-2005, 13:07
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life

Wanneer ETKA aangeeft dat het een directe vervanger van het oorspronkelijke nummer dan kun je deze gebruiken.

Maar normaal gesproken zijn onderdelen met een verschillend nummer/eindletters NIET gelijk.
1988 Polo G40
Reply With Quote
Old 26-01-2005, 19:45
AZRAIL's Avatar
AZRAIL AZRAIL is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by FMA
ik had vroeger een overzichtje met welke digifant voor welke motorcode, er zijn namelijk veel verschillende.
ik heb ook een pf en er steekt nu een digifant in van een PB en heb er geen problemen mee.
40 euro is geen geld voor een digifant, misschien toch maar ff vragen van welke motor hij kwam.

hij komt ook van een PF af. zelfde motor dus als de mijne. ik heb er net een nieuwe brandstof filter onder gezet. motor loopt nu wel een stuk rustiger. effe wachten tot ie koud is en weer testen. zo niet, volgende stap. dat word de brandstofpomp
Old 26-01-2005, 19:47
AZRAIL's Avatar
AZRAIL AZRAIL is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Dennis@polo86c.nl
Wanneer ETKA aangeeft dat het een directe vervanger van het oorspronkelijke nummer dan kun je deze gebruiken.

Maar normaal gesproken zijn onderdelen met een verschillend nummer/eindletters NIET gelijk.

jammer genoeg beschik niet over een ETKA. wil er graag een hebben, dan wordt het gelijk een stuk makkelijker voor mij. nu is het voor mij alleen nog knutselen met online onderdelen aanbieders
Old 24-03-2005, 22:34
AZRAIL's Avatar
AZRAIL AZRAIL is offline
VW Addict

na maanden zoeken heb ik het nog niet kunnen vinden en nu zie ik steeds meer topics over stotterende gti'tjes. ik heb vw gebeld, monteur zegt dat het aan de lambda kan liggen. trek ik de stekker eruit, en nog geen verschil. dan neemt de management toch een minimale waarde aan zodat hij blijft lopen? en maakt het voor de lambda wat uit of het blok warm of koud is?

Posting Rules