![]() |
|
||||
|
||||
![]() vet, ken iemand met G40 en dat is super vet.
en rij zelf jetta, dus deze combo lijkt me wel te moeten slagen ! suc6 ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb nog 2 week vakantie,dus zeg maar wanneer jij kan.
|
|||
|
|||
![]() ik moet morgen en dinsdag in assen zijn :p
Doe anders ff via msn als je dat hebt.. Dennis_Heitkonig@hotmail.com Is wat sneller..:P |
|
|||
|
|||
![]() Even weer een update.
Nog niet super veel gedaan,maar toch weer genoeg. Ik ben even bij een keuringsstation geweest,en navraag gedaan over het verplaatsen van het chassisnummer. En ik deed een verrassende ontdekking! Je mag dus tegenwoordig blijkbaar gewoon je nummer verplaatsen zonder bijzijn van RDW of douane, als het maar ingeslagen is in de motor ruimte. Je kunt zelfs een auto laten keuren ZONDER je kenteken. Dus eenmaal thuis gelijk maar het tussenschot eruit gehaald ![]() En die lelijke deuk eruit gehaald. Een nieuw stuk bij het achterraam ingelast en nu nog afwerken. En bezig met die kl@#*n kit er af te halen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groet Gerard
|
||||
|
||||
![]() Ik ben even bij een keuringsstation geweest,en navraag gedaan over het verplaatsen van het chassisnummer.
En ik deed een verrassende ontdekking! Je mag dus tegenwoordig blijkbaar gewoon je nummer verplaatsen zonder bijzijn van RDW of douane, als het maar ingeslagen is in de motor ruimte. Je kunt zelfs een auto laten keuren ZONDER je kenteken. weet je dit zeker ? kunnen we dat ergens na lezen, ben met die van mij naar de rdw geweest voor om in te voeren en de beste man heeft een uur lopen zoeken om er achter te komen of de auto niet was omgekat. ( bij mij zit het schot er gewoon nog in en de auto was helamaal origineel) als je zomaar je chassisnummer ergens onder de motorkap mag inslaan is daar toch helemaal geen controle meer op ? groeten Jeroen |
|
||||
|
||||
![]() ik was van de week bij de apk, en daar vertelde zei idd ook iets soortgelijks;
zonder kentekenpapieren kan je toch apk keuren.
|
|||
|
|||
![]() Als je ingeslagen nummer maar klopt met het nummer op je kenteken papieren.
Hij gaf mij als tip het nummer er uit te flexen en opnieuw in te lassen in de motor ruimte. Tevens heb ik gevraagd hoe het nou precies zit met de hoeveelheid KW's bij verandering van de motor. Het antwoord daarop was: Als je maar 4 cilinders behoud, dan hoef je de auto niet opnieuw bij de RDW te laten zien, dus lekker de KWtjes oppompen. ![]() Ik was bang dat na mijn schorsing van 4 jaar de auto opnieuw gecontroleerd moest worden. Nou dat hoeft dus ook niet meer. Eerst laten keuren en dan weer aanmelding bij verzekering. Groet Gerard