![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een mooie grote zeker? Die kan mooi op de motorkap!! |
|
|||
|
|||
![]() Hey Gents,
Jammer maar t'is erg ver weg :frown: Volgende keer meer richting Utrecht? ![]() Grtzzz..... |
|
||||
|
||||
![]() We doen het juist hier omdat wij ook altijd een eind moeten rijden naar een meeting
![]() Maar iedereen is welkom, jij dus ook! En het is word erg gezellig.
|
||||
|
||||
![]() wie gaat er heen uit drenthe? idee om samen te rijden????
|
|||
|
|||
![]() Als ik op tijd wakker ben kom ik zeker,ik hoop dan met mijn nieuwe mk 1 16v cabrio!Hoop ook nog tijd te hebben om de Schimdt TH lines er nog ff onder te gooien,hangt ook een beetje van het weer af ze zijn net vers van de polijstmachine.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij is dat c(n)ol(t) en ik? ![]() Quote:
Die dingen doen het niet dus dat wordt nix... Quote:
Inmiddels niet meer, mr. Policeofficer ging een beetje over z'n toeren en kwam na een kwartier onderhandelen met het hoofdkantoor erachter dat het toch wél legaal bleek...... zonde van je tijd.....
|
||||
|
||||
![]() nee, ik neem m'n 16v tje ff mee... en laat het frommis ook ff uit dan.
|
||||
|
||||
![]() Morgen al!! We hebben er zin in!!!
|
||||
|
||||
![]() nee. vandaag, morgen is het al weer voorbij.
|
|
||||
|
||||
![]() k heb helaas andere verplichtingen, :frown:
|
|
||||
|
||||
![]() Maar je woont in Almelo, dus we hadden je sowieso niet verwacht... :P
Ik was vrijdag nog bij de Mac in Almelo... en daar kregen we een gratis ijsje, omdat mijn Big Tasty te laat was... Fantastische mensen daar in Almelo!!! |
|
||||
|
||||
![]() 267 km rijden oftewel 3 uur sturen, en dan weer 3 uur terug, doen we maar ff niet!
veel plezier, en gelukkig hebben we straks de fotoos nog!