![]() |
|
||||
|
||||
![]() hele mooie polo 1,erg gaaf dat al die scandinavische details er nog opzitten....
vocht hoezen om de ontstekingsdelen,en onder de bumper is de elektrische koelwaterverwarming neem ik aan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt. ![]() Aansluiten op stopcontact. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag eindelijk nog eens een ritje gemaakt met de Polo.
![]() Echt heerlijk om mee te rijden, nog leuker dan met de Jetta eigenlijk. Heb ook al zitten piekeren of ik de Jetta eventueel weer verkoop of niet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben je van je geloof afgestapt? kenteken is te lezen
mooi beestje hoor, maar doe echt wat aan conservering, want t is zonde als deze wagen verloren gaat!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kenteken is toch niet echt. ![]() Polo is nog niet ingeschreven hihi. Momenteel ligt er een autohoes over om het grootste vocht toch wat weg te houden. Maar het plan is om hem nog eens goed aan te pakken op vlak van roest.
|
||||
|
||||
![]() lekkere collectie heb je
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een autohoes houdt vocht vast, eigenlijk niet handig om die erover te leggen, want het kan niet ventileren, dus als het 1x regent, blijft de vocht eronder zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks ![]() Quote:
Ja, dat heb ik gemerkt toen het eens hard geregend had, maar denk dat het toch beter is met iets van bescherming dan helemaal niets? Mag ook geen carport bijbouwen hier van m'n ouders. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
in dit geval kun je beter niets van bescherming, Autotent werkt alleen, mits goed geventileerd, anders krijg je hetzelfde verhaal. Lucht onder t zeil blijft vochtig zolang je niet ventileert. enne als je t niet bij je ouders mag: ga op jezelf wonen :P
|
|||
|
|||
![]() Man man man, ben echt zot van uw poloke ze maat... Hoe meer ik deze topic zie, hoe gekker ik er van wordt...
![]() Grtz Poloken
|
|||
|
|||
![]() VREEMDE NAAM VOOR EEN AUTO.....POLO....,,,,mooi ding zo,,,
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, kost geld he, en ik kan nog lang niet op m'n eigen benen staan. ![]() En als ik alleen ga wonen, dan met een maat of een vriendin, en dan iets kopen ipv huren, en mét garage natuurlijk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vocht hoezen om de onstekingsdelen is origineel voor alle type 86, mijn audi heeft het ook... Hele mooie polo in een super kleur, als je info of onderdelen nodig hebt, dan stuur maar en pm... ![]()
|
|||
|
|||
![]() hej, knappe polo en jetta hoor! de polo is wel zalig uit zweden amaaai en zoals eerder al gezegd geweest is ,wel leuk met de details er nog op, zieje echt nog weinig :o de jetta ziet er ook nog zeer knap uit hoor, welke motor ligt erin?
grtz bjorn |
|
||||
|
||||
![]() heel leuk polotje zeg !!!
|
||||
|
||||
![]() Dankje
![]() @ vw_vruizer: in de Jetta ligt een 1300cc en in de Polo 1 een 900cc. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
aahzoo, leuke kleine motorkes ![]() en inverband met de meeting in oktober mss dat we wel afkomen, met een wagen of 4 mss 5 dan ![]() grtz bjorn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer foto's: http://autoforum.be/showthread.php?t=48249 of http://www.steilheck.nl/cpg/thumbnails.php?album=158
|
||||
|
||||
![]() ![]() |