![]() |
|
||||
|
||||
![]() kweet het daarom doe ik het ook niet
|
||||
|
||||
![]() haha nee anders heb je oorlog...
![]() Maar ik zal de volgende keer desnoods midden op de weg stoppen om ff te zwaaien!! Was benieuwd want ik had mijn oude wielen weer en ging mezelf ff bekijken in de ramen van de winkels in de stad.... FF mijn ego strelen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Progress on junk-yard:
-'t begon hier net te hagelen,.. dus dan ga ik niet op een sloop banjeren! Progress on indicaters: -Werkt nog steeds niet :-( -Lampje in m'n dashbrand continu, lampen buiten knipperen niet. :-( -schakelaar werkt wel: parkeerlicht links/rechts werkt, en 't continu brandende lampje op 't dash gaat ook aan en uit bij inschakelen rechts / links / uit Wie?! Relais 21 (lijkt op 't juiste relais) deed eerst 'knitter-knitter' (alsof t een zoemertje is). Nu doet ie nix meer. Ander relais 21 gepakt (uit de grote doos met kabel-bomen), en die doet idem nix. Zekeringen zijn ok, lampen zijn ok, is er niet gewoon NOG een ander relais dat zorgt voor knipperlichies?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geinig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja maar ik had 4 van die bejaarden erin zitten
vinden ze niet zo leuk als ik hem voor een andere auto zet
|
||||
|
||||
![]() Kan me er wat bij voorstellen!!!
@Niels: Wat is er zo geinig, ik wil ook lachen!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @Mace : ja lachĂș hĂ© .... (??)
Wil,als ik thuis weer wat verder ben,de vrijdagmiddag weer gebruiken om aan mijn bus te werken .... ben nu alleen nog maar "voorwerk" aan het doen ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() moet om 14.14 beginnen tot 23.15 en dan heb ik eindelijk weer weekend
|
||||
|
||||
![]() Nou gewoon ff porsche velgen ruilen, ik wou dat ik in die luxe positie zat, dat vindt ik geinig.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@Johan: morgen avond 20:30 uur mac in veenendaal, gaan weer racen!! |
|
||||
|
||||
![]() MM
update on the indicators: "THEY ARE BACK ALIVE!" Bleek de alarm-lichtschakelaar te zijn. De stuurstroom komt eerst via de alarmlichtschakelaar.. en als die kapot is.... Thanx for all the mental support :-( Maar goed: Proefritje liet in iedergeval ook een kapotte/niet goed werkende toerenteller zien, dus die bouwen we dan ook meteen maar ff over Poehee..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jij waagt je G60 toch niet aan de straatraces hé ..... :shock: |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Leuk,zo'n "Christine" auto net voor het weekend !!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @kruk@b: Nee tuurlijk niet!! Ga er alleen kijken hoe anderen hun rijbewijs en auto riskeren! Mij zie je alleen op de legale races aan de start!
|
|
||||
|
||||
![]() Blafhik!
Andere toerenteller erin, doet precies t zelfde: Contact uit: 0 toeren (ha, da klopt!) Contact aan: schokje (ha, da klopt ook!) Starten: wijzer beweegt (ha, da klopt ook!) Maar hij draait toch echt wel iets meer toeren als 50 a 100 toeren stationair?! Gas geven geeft ook een bewegende wijzer, maar van harte? En: wat geeft ie aan? Tja, hij komt wel omhoog (3000 rpm ofzo), maar hoe of wat t precies aangeeft? Geen zin m in de toerenbegrenzer te jagen, en te kijken wanneer ie in-kickt.. Godver.. En wat / wie is een Christine auto?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is toch van die film christine?? Die auto die al die mensen
vermoord, errug komisch! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die film nooit gezien ??? :shock: "horrorfilm" uit midden jaren 80'tig .... Auto was bezeten,en repareerde steeds zichzelf als anderen hem verwoesten .... Valt me tegen van je,L Ăreaal ..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
@Sabine @60 ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal ff kijken
|
||||
|
||||
![]() Oh, die.
Maar das zo'n ami-bak (chevy of zo).. Laatste shot: vierkanthoopje metaal.. en dat begint dan toch nog te bewegen. nodding: 'Head and Shoulders'
|