![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat er mooi bij...
|
||||
|
||||
![]() Geen spannende updates dit keer, maar een drietal foto's tijdens de laatste droge omstandigheden van 2010!? Ben aan het overwegen de wielen komende winter weer in de (originele) zilveren kleur te spuiten, aangezien dat waarschijnlijk een strakker totaalbeeld zal geven. Maar dit zie we op den duur wel, dit heeft momenteel nog even geen prioriteit.
Ja ja ja iets met verlagen... ik weet het ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee joh . lekker zwart laten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja dat klopt inderdaad
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat lijkt me een veel beter plan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zijn dat niet jouw oude hoepels, Martijn? Die onder de rooie hebben gezeten?
Ziet er leuk uit eigenlijk, zo in 't zwart. Lekker zo laten inderdaad en zakken met dat ding, ziet het er al heel anders uit. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yep ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niet heel veel veranderd de laatste tijd, desalniettemin heeft de kuipstoel z'n heil gevonden op mijn Playseat en de zwarte hoepels hebben pas op plaats gemaakt voor stalen wielen met zwarte naafkappen. Zal vandaag eens een paar foto's schieten van de huidige staat. Oja volgende maand gaat hij voor de keuring, kijken of hij nog een jaartje mag blijven
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En zo staat hij er dus momenteel bij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vond hem met die zwarte borbet C toch mooier
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgende maand laat ik hem keuren, dan is enig profiel op de achterbanden wel gewenst ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Precies m'n 1e Golf met de originele velgen!
Op de trekhaak na dan... Erg leuk om te zien! Succes ermee,hij is erg knap! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt! Naast goed nieuws, helaas ook slecht nieuws... Vorige week is hij zonder probleempjes weer voorzien van een jaartje APK, helaas heb ik hem afgelopen vrijdag verkocht. Als vervanging heb ik een rode Seat Arosa gekocht, nu uren zwoegen begint hij zelfs weer op een auto te lijken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() best wel zonde vind ik[denk ik]....al kun je van een arosa ook wel wat cools maken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het deed ook wel een beetje zeer om afscheid te nemen, maar het vertrouwen was er nooit echt (ook al heeft hij mij nooit in de kou laten staan) dus op een gegeven moment moet je soms een keuze maken. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn Golf blijkt enkele dagen nadat ik hem heb ingeruild weer verkocht te zijn, weet iemand of mijn (ex-)YL82DH hier ergens gesignaleerd is? Altijd leuk om te zien waar hij terechtgekomen is.
|