![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok dan!!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hij is wel erg appart maar mooi is anders....heel erg veel anders
|
|
||||
|
||||
![]() dan houden we hem er ff in...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit gaat ook weer he-le-maal nergens over. Dit vraagt om een
![]() |
|
||||
|
||||
![]() verkeerde been uit bed gestapt luuk?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat zie je verkeerd, dit is typisch een INTERNET FORUM bah. Hoop geschreeuw en vooral anderen afzeiken terwijl de eigen prestaties of (nuttige) input voor het forum nihil is.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() op wie doel je allart?...
|
||||
|
||||
![]() nogal een oppervlakkige opmerking nl...
|
||||
|
||||
![]() hehehe, geweldige reakties op een geweldige kever!!
Zulke threads hou ik van ![]() (carbjes zou ik best willen hebben trouwens, rest gewoon doorverkopen......wat doet de prijs van polyester per kilo vandaag de dag ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook! daar moet je geen slotje op gooien, gewoon lekker dom lullen mag toch ook wel eens (en deze add vraagt erom :biggrin: )
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jij bent wakker zeg!!!! Maar hoe noemen ze bij een kever dan de motor... eh. ik bedoel de klep voor? bagageklep? bagagedeur? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd.....strippen die zooi en overbodige rommel per kg verkopen....kom ie best ver denk k ....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee, hoor, maar mag ik zo vrij zijn om even te citeren uit een andere thread: Quote:
Quote:
Kofferklep misschien? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zie er wel een kern van waarheid in, maar oke... Heb zelf misschien weinig input, maar je vind mij geen negatieve mening delen over een auto... een op of aanmerking vind ik oke, en een onderbouwde mening kun je verder mee... maar afzeiken blijft jammerlijk...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |