![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die moer die jij hebt is voor dat kleine veerpootlager. Voor die grote lagers(zelfde als golf 2) heb je inderdaad die busjes nodig. Als het goed is is de moer die je daar hebt afgerond aan de onderkant. Deze valt mooi over het randje in de rubber van die kleine lagers. |
|
||||
|
||||
![]() Nou snap ik er echt niks meer van..
![]() Zo zien de veerpoten er nu uit met deze smalle veerpootlagers.. ![]() En die zijn met deze moer vast gedraaid.. ![]() Dan klopt het toch..?? Hopelijk kan ik morgen even op de put, kan ik even checken of er niet op andere onderdelen speling zit... I.i.g bedankt zover.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() dit klopt inderdaad. Die kleine lagers horen met die moer vastgezet.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke.. Super ![]() Dan moeten we echt wat anders vinden wat speling heeft of zit te rammelen ![]() Het geluid komt voor mijn gevoel bij het rechtervoorwiel weg.. Speling op stuurkogeltje.. kan dat een bonkend geluid veroorzaken?
|
|||
|
|||
![]() ik dacht bij mijn auto ook aan een toplager. Bleek toen gewoon een uitgeslagen draagarm rubber te zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Nu ik weet dat de schroefpoot goed in elkaar zit, ben ik er nog wel achter gekomen dat de r.stuurkogel speling heeft, die ga ik vanavond nog even vervangen, en dan morgen de Volf laten uitlijnen..
Misschien dat het geluid dan ook ook weg is/gaat.. Heb nu een andere L-koplamp geregeld, als die erin zit ga ik de ouwe even uit elkaar halen.. Want ik wil de koplampen ook zwart maken:E En kan ik dus mooi ff oefenen op de oude lamp, en direct kijken wat er mee mis is. En als ik klaar ben met de koplampen gaat de 92er gril erin.. Dan word het front weer exact zoals Lscholten hem had.. :tu: Ook kwam ik erachter dat de keering van de schakelstang lek was, en die ga ik van het weekend dan ook vervangen. :tu:
|
||||
|
||||
![]() Zooo zoo alweer heel wat km's gereden met de Volf en tot nu toe bevalt hij echt prima..!!
![]() Vorige week ff een weekendje naar texel geweest met de Volf natuurlijk.. Dit was de vuurdoop, want hij moet ons straks in Februari naar Oostenrijk gaan brengen ![]() Het verbruik is echt helemaal super..!! Vrijdag-ochtend vol getankt en daarna naar Texel heen gereden. Daar nog over het eiland gereden en maandag weer terug naar Enschede. Alles met 1volletank! Dinsdag-ochtend de auto weer vol gegooid en 700km gereden met 43liter benzine!! ![]() Ook onderweg nog wat leuks tegen gekomen.. Net voor Hilversum! Iemand van hier? ![]() ![]() En natuurlijk een foto van de smerigeVolf ![]() Hopelijk kan ik hem van het weekend nog even wassen en dan direct de winterbanden eronder! De winterbanden had ik nog van mijn Golf1 maar die heeft ze dit jaar niet nodig, en ze passen perfect de Volf. Dus heb ik ze vanmiddag maar even de velgen zwart gespoten.. oogt straks hopelijk iets beter!! ![]() Als ik de winter-staaltjes eronder heb zal ik nog even een paar foto`s maken van het totaal plaatje. Tot zover deze update ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kleine update
![]() Van het weekend gaat de voorkant van de auto even uit elkaar om: *de radiateur te vervangen(onderin verrot) *zwart gemaakte Vento lampen er weer in *en natuurlijk de 92'er gril ![]() *xenon plaatsen! want wil toch iets meer licht Ik wou dit allemaal tegelijk doen, en daarom even uitgesteld tot ik er tijd voor had! En van de week kon ik de Vento-koplampen even uit elkaar halen, en netjes zwart maken van binnen! het resultaat ![]() Hoplijk van het weekend nog een update met een nieuw front..!!