![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je die zwarte a3 velgjes nog?
|
|
||||
|
||||
![]() Zo, er zijn wat dingen technisch verbeterd en aangepast, ik heb ook nieuwe velgen gekocht maar die post ik later eens want ik heb nu geen foto's ervan.
Heb net voor de winter nog een mk3 diesel aangeschaft om de mk1 wat te sparen en zo kan mijn bankrekening ook wat ademen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij deze de foto's van mijn daily diesel! Niks speciaal, gewoon wat verlaagd en een dikke set rims eronder. En ook wel perfecte zwarte lere stoelen met zetelverwarming
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet verkeerd voor n daily!
|
||||
|
||||
![]() Vind ik er ook van, enkel gaan de velgen in de bingo en komen er gepolierde mercedes 8 loch onder maar daarmee zijn bertil en richard nog bezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk nog eens een flinke update!
Wat kleine dingen aangepast en verbeterd zoals achteruitrijlichten en dergelijke maken. Maar de grootste update mijn dikke nieuwe velgen: snowflakes 16"x8 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Donders...dat ziet er VET uit Jelle..........
![]()
|
||||
|
||||
![]() wow, gaaf die wielen!
|
|
||||
|
||||
![]() Het leukste is dat je ze hier in belgië niet ziet, heb ze nog maar 1 keer tegen gekomen maar dan op een polo en in 15"
![]() Nu nog wachten op de centercaps want die hadden ze niet meer op stock toen ze de velgen opstuurden dus die zijn nog onderweg. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jacco niet? Zodra mijn mercedes velgen klaar zijn post ik die ook wel even onder m'n 3 maar dat duurt wel al even. Ga je neit naar M.I.V.W? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was deze week nog effe bij Bertil.....zag er niet zo goed uit met z'n voet ![]() Hij doet echt z'n best om het zo snel mogelijk voor je klaar te maken..... M.I.V.W....weet ik nog niet....moet nog effe kijken of ik er wel heen ga..... En anders zie ik de foto's wel als de mercedes velgen klaar zijn.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() tussendoor hebben op de mk3 de borbets gestaan (al verkocht)
![]() ![]() En momenteel in zomermodus: ![]() ![]() Nog wat zakken en dan staat die weer klaar voor wat leuke kilometers! |
|
||||
|
||||
![]() de mk3 op 16 votex
![]() deze gaan nu weer in de verkoop en momenteel staat de mk3 op 17 renault turbine nog geen deftige foto van |
|
||||
|
||||
![]() Dit was de mk3 op de renaults:
![]() Deze is verkocht en ik heb een zwarte mk4 3 deurs gekocht 1,9 tdi met maar liefst 238Pk & 490Nm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar zat het verschil in kwa vermogen? Of was het puur de bank?
Gaaf ding trouwens!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat bedoel je met waar zat het verschil in? |
|
||||
|
||||
![]() Ferme voiture jelle ;-)