![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel minder?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Scherp ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, oke! Hoe mooi die ook is ik heb het niet liggen helaas.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuk golfje 1 !!
Dit leuke golfje 1 was dus wel een echte orginele witte golf 1 gti Pirelli W65. Van de ene kant dus wel zonde (aangezien deze steed schaarser beginnen te worden)dat ie zo erg verbouwd is, maar van de andere kant een mooi stukje werk. Heb deze auto in '99 zelf uit duitsland geimporteerd (afkomstig van 1e eigenaar). PdW |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat je verkeerd heb gedaan kan en wil ik niet weten ![]() zoals jullie rekenen is die golf dan nu nog wel meer waard als alles is gedaan door een erkend bedrijf! op ebay staat deze polo. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...=STRK:MEBIDX:IT daar staat een lijst bij van dingen die GEDAAN zijn door een bedrijf.. kijk eens naar die kosten ![]() de prijs stijgt snel maar ik denk niet dat ie dat terug krijgt wat erin is gepompt!! Bisherige Kosten und Ausgaben: Motoraufbau mit Neuteilen, Anbauteilen und Motortuning 14.071,09 € Getriebe, Schaltkulisse und Seilzüge °1.500,00 € Schaltwegverkürzung °°°490,00 € Salzmann Verstärkungsrahmen °1.521,94 € Karosseriearbeiten Längsträger mit Einbau Verstärkungsrahmen °4.429,33 € Einbau Schaltkulisse °°°390,00 € Auspuffanlage und Anpassung Auspuffanlage °1.950,12 € Anpassung Steuergerät °°°890,00 € Einbau und Anpassung Motorsteuergerät °°°125,00 € Einbau und Anpassung zweites Steuergerät °°°°75,00 € Einbau KE- Jetronic (mit Sonderanfertigungen) °°°750,00 € Anpassung KE- Jetronic °°°412,39 € Anfertigung Halter f. Bremsflüssigkeitsbehälter °°°325,00 € Einbau und Anpassung Kühlwasserbehälter °°°121,00 € Einbau und Anschluss Benzinpumpe, Druckspeicher etc. °°°423,20 € Einbau, Anpassung und Anschluss der Zentralelektrik °°°575,00 € Einbau, Anpassung Multifunktionsanlage an Schalthebel °°°198,00 € und viele mehr … @ broodfiel D'r is een verschil tussen veel geld en te duur. natuurlijk is er een verschil tussen iets duur vinden en/of veel geld vinden. Dat is afhankelijk van het te besteden budget waar diegene over beschikt. Hoe lager het budget, hoe neller het te duur wordt, zoniet onbereikbaar. |
|
||||
|
||||
![]() zozo zeg wat een comotie over hoe het een en ander gebouwd KAN worden...
|
||||
|
||||
![]() Haha, dat is hier altijd joh!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Er zit als vermeld nog al een verschil tussen zelf iets bouwen of iets laten bouwen. Mensen met 2 linkerhanden zijn over het algemeen veel meer kwijt aan een dergelijke ombouw. Simpelweg omdat zij door het outsourcen de gemaakte uren moeten betalen. Uren die je zelf maakt in je vrije tijd kosten geen geld (misschien indirect wel).
Dat neemt niet weg dat het een leuke Golf 1 is, waar ook serieus veel geld in zit. Kunststof bumpers erop, kenteken plaat anders monteren en klaar. Al denk ik niet dat deze Golf voor 10k van eigenaar gaat wisselen.
|
||||
|
||||
![]() ik kan alleen maar zegen, zo gauw de naam Van Kronenburg motorsport in het spel komt, kost het flink geld. ken simon en met 10000 legt ie er nog geld op toe.
maar goed het is een leuke auto om te zien. het is gewoon zo een project auto kost flink geld, als ik alles ga tellen heb ik dat er ook al in zitten! dus als iemand geld wil bieden.........
|
|||
|
|||
![]() Veel geld
![]() Mensen ga eens na wat het bouwen van een blok kost..... De meeste bedrijven die zo'n auto bouwen reken eerst alles goed uit voor er ook maar enig onderdeel wordt besteld ![]() Voor een duurzaam blok compleet gebouwd en ingebouwd ben je klauwen met geld kwijt..... Zelf ben ik ook met een upgrade bezig en moet zeggen dat het er met bakken uit gaat...... Als ik graag een Golf 1 met een dik blok zou willen dan zou ik zeker eens gaan kijken en overwegen.... Als je alles bij elkaar opteld dan zal de eigenaar er veel op toe leggen.... Ga eens na wat er allemaal aan gedaan is en wat een normale golf 1 tegenwoordig al niet kost....... Ik zeg een goede keus voor dat geld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op deze website staan er nog een aantal foto's.
http://www.longstreet-engineering.c...emid=60&lang=nl |
|
||||
|
||||
![]() De golf is verkocht, er mag een slotje op de thread.
Thanks!
|
||||
|
||||
![]() Hehe....eindelijk dan..
Dicht!
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja Rico er is ook al een verkoop thread aangemaakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd waar je zoiets dan op inruilt
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op een Rallye R32.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okay, ook leuk
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, nee die heb ik gehad maar daar is deze op in geruild. Ik heb nog een andere Rallye die graag opgeknapt wil worden vandaar dat deze weg gaat.
|
||||
|
||||
![]() Zou deze lekker houden, prachtig spul
![]()