![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sluit me hier bij aan ![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Is er nog iemand die tijd en zin heeft om hier een keer naar te kijken???
Auto staat in een verlichte schuur, dus savonds is geen probleem.. Ik hoor het graag! ![]() Rechtstreeks mailen kan ook naar gerwin_bluemink@hotmail.com |
|
|||
|
|||
![]() Nu ik dit zo lees van die kruk as poelie ? heb ik het ook al is gehoord een maatje van me had een mk3 diesel en die had ook dit verhaal !!!!!
lees http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?pid=813326 Last edited by gizmo98 : 03-11-2010 at 18:22. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hm ja dat lijkt er wel een beetje op.. maar wel toevallig dat nu wel ineens het kvs reservoir onder het minimum staat... groeten |
|
|||
|
|||
![]() kvs, kan een samenloop van omstandigheden zijn....
ik zou eerst de timming laten checke jammer genoeg kan ik je daar niet mee helpen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad jammer, hoop dat er anderen zijn die me wel kunnen helpen?? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ey gait nee das idd niks meer hondenhok op wielen,rammelt aan alle kanten.tevens up voor je!succes
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd, daar heb je niet zo veel aan. Is er nog een liefhebber die (tegen vergoeding) even naar m'n auto wil kijken?? Ik hoor het graag! |
|
||||
|
||||
![]() he gerwin ga anders naar beekman auto service in vaasen die weet heel veel van vw
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
he ja daar kan ik idd wel ff contact mee opnemen, iemand die daar werkt komt btw ook uit emst en heeft ook een mk1 met een tdi blok erin... alleen die zullen wel niet op locatie werken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waar je ook heen gaat NIET NAAR ADES diesel service in apeldoorn
daar kloppen ze je geheel leeg ken iemand die had der 2100 euro kosten gemaakt nog niet opgelost wat bleek zendertje van 34 euro en probleem was weg enzo ken ik er meer
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ook die beste man zal toch wel beun klusjes doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik loop daar zelf ook met mijn mk1 hij weet zeker hoe en wat met vw
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ga er morgen ff naar toe, hoop dat ze me verder kunnen helpen. mochten er nog andere mensen zijn die ff willen kijken zijn ze welkom hoor(A) |
|
||||
|
||||
![]() doe hem de groeten maar
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog voorkeur wie je daar het beste kan hebben? ![]() zijn er toch meerdere? |
|
|||
|
|||
![]() ik kn em wel repareren das geen probleem alleen niet binne korte tijd, heb zo super druk kom tijd tekort. maar naar een garage brengen geen idee?! universeel garage, meestal ben je rond de 300 wel klaar.
|
|
|||
|
|||
![]() misschien dat de pul hem wel wil doen?!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Werkt dat goed zo'n slijptooltje? Bij mijn 16v met AAZ krukas heb ik de krukas weer opgelast en toen afgedraait. Dat is toch wel iets betrouwbaarder lijkt me. Maar toen was uiteraard de krukas er wel uit.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ben net ff bij beekman in vaassen langs geweest, daar zeiden ze 300-400 euro. (als dit het probleem is natuurlijk) denk dat ik hem daar gewoon heen breng, heb de auto eigenlijk gewoon weer nodig dus. en hun konden er dan vandaag of maandag direct mee bezig... Last edited by gerwin88 : 06-11-2010 at 10:01. |