![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mot ik met die zooi, ik heb Ricardo's! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk vroeger vonden onze ouders of voorouders de imperialen op de golfjes mk1 of de kralenmatjes in de manta's en de kerstboompjes in de 205jes hardstikke fout. En natuurlijk een holle pijp en een styping mocht onder de jongere bestuurders ook niet ontbreken.
Nu vinden de meesten waaronder ikzelf dit toch wel cool, oldscool, retro etc... Ik mag toch hopen dat de generatie na ons DIT SOORT SHOWCAR GEDROCHTEN NIET OLDSCOOL GAAN VINDEN HEA !!?!?!?!? Ik zie dit trieste gebeuren al helemaal voor me. 19-11-2030 Te koop aangeboden: Oldscool retro stoelhoezensetje met echte wrc en draken borduursels. Ooit gekocht bij halfords in 2010 toen we nog met die houten euro betaalde ![]() |
|
||||
|
||||
![]() eigenlijk wil ik helemaal niet op dit soort topics reageren met zulke autos
![]() ![]() ![]() gr pieter. wat mij betreft mag er een groot slot op want dan komen we dit hok ook niet weer voorbij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee man ! Leuk om te zien hoe het NIET moet ! Ik had laatst een keer een amerikaanse site gevonden waar alleen maar dat soort auto's op stonden en bij elk plaatje een pakkende tekst door de poster waarbij de autoeigenaar compleet de grond in werd geboord. Honderden plaatjes maar kan de site niet meer vinden... |
|
|||
|
|||
![]() @ Monark,
zo dacht ik dus ook. Had op de 1e pagina al gereageerd... Quote:
Niemand die het boeit, niemand die het koopt! Beter dingen plaatsen waar we ook iets aan hebben.
|
||||
|
||||
![]() Dat mensen geld steken in zulke bumpers, begrijp er niks van...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar steken ze geeen geld in....ze vangen er muggen mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() verschrikkelijk ding zeg kan haast niet slimmer