![]() |
|
|||
|
|||
![]() lekker bezig!! alleen die zooi die er binne in ligt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ik weet het maar de ruimte waar ik sleutel is nu nog beperkt en dan moet je wel eens wat spullen in de auto leggen.
Maar binnen kort komt er meer ruimte vrij dus kan dan de auto ook leeg gepakt worden. Het is momenteel gewoon nog een beetje behelpen |
|
||||
|
||||
![]() Zo eindelijk weer eens een update in mijn project.
Ik had vanavond weer eens tijd om bezig te gaan met de golf. Toen ik laatst de ruiten er uit gehaald had zag ik bij het rechter achterraam dit te voorschijn komen. ![]() vanavond maar eens even met de staalborstel aan de gang geweest en dit kwam er uiteindelijk uit. ![]() ![]() dus dit lijkt ook weer mee te vallen. Ook heb ik vanavond de deuren en de achterklep van de golf verwijdert Tevens nog maar even snel wat andere foto's gemaakt van hoe die er nu bij staat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Over een paar weken komt een maat van mij de slechte plekken lassen. Dus heb nog even de tijd om de auto nog iets verder kaal te maken en hopelijk niet meer plekken tegen te komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo maar weer eens een update in dit project.
Gisteren eindelijk weer eens een volle zaterdag er mee aan de gang kunnen gaan. Sinds gisteren ligt de auto op zijn kant zo dat ik goed bij het bodem gedeelte kan. ![]() Toen meteen de kokerbalk kaal gemaakt om te kijken of deze niet verder verroest is dan de zetranden. Dit valt gelukkig reuze mee. ![]() Na het kaal maken heb ik het slechte stuk er uitgeslepen. Toen kwam ik er alleen achter dat er aan de achterkant toch ook een gat zit die gelast moet gaan worden ![]() ![]() En omdat ik toch de slijptol in de hand had heb ik meteen de wielkuip achter even kaal gemaakt voor de zekerheid. ![]() Tevens ook bezig geweest om de benzineleiding uitlaat en de veerpoten te demonteren. Het tussen stuk van de uitlaat kon meteen in de oud ijzerbak want die was al in staat van ontbinding. ![]() ![]() Toen wou ik beginnen met het verwijderen van de remleidingen alleen zag ik dat deze aan de auto vast gelast zijn. Is dat origineel zo of is dat door een vorige eigenaar gedaan? Ik zou verwachten dat het origineel met klemmen zou vast zitten. Wie kan mij vertellen of dit origineel is of niet. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() handremkabel gelijders zijn origineel zo vastgezet
![]() [/IMG] ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke vriendelijk bedankt golf1gti83
![]() Ik had ze er al bijna af willen slijpen. Maar nu weet ik dat dat niet nodig is en dat het origineel zo hoort |
|
||||
|
||||
![]() bodem al schoon?
anders zou ik nog even een bokje lassen die op de bumper steunen vastgezet wordt is zo in elkaar gezet en kun je de auto draaien, nu druk je zo een deuk in een plaat als er een band onder ligt |
|
||||
|
||||
![]() Ik doe het voorlopig zo even want ik kan zelf niet lassen.
Ik ben mp wel in de gaten aan het houden of ik er 1 voorbij zie komen voor een goede prijs. Had er laast 1 gezien maar was net verkocht toen ik er achteraan belde ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb voor een paar cent een co2 lasapparaat gekocht
en ben gewoon begonnen te lassen, Is niet moeilijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() pffff kuch kuch even wat stof er af blazen.
Zal jullie even een update doen van mijn project. Want het is al weer een tijdje stil van mijn kant. Maar dat wil niet zeggen dat ik stil zit. Wat heb ik de afgelopen tijd allemaal gedaan. Voornamelijk 30 jaar troep stof bagger kit en roest verwijdert. En nog de golf nog weer wat lichter gemaakt. De bodem is nu helemaal tectiel vrij alleen heb ik daar geen foto van. Als ik er zaterdag aan denk zal ik er even een foto van maken ![]() ![]() ![]() Tevens alle vlieg roest verwijdert in het motor ruim. ![]() ![]() ![]() Er is een begin gemaakt met de las werkzaamheden. Als mijn lasser vrijdagavond niet te veel drinkt en ik ook niet ![]() (hebben vrijdagavond alle bij een feest) ![]() gaan we er zaterdag mee verder ![]() ![]() En wat onderdelen schoon gemaakt van vuil en tectiel achteras ![]() ![]() remleidingen links al schoon gemaakt er rechts nog in de staat hoe ze onder de auto weg kwamen. ![]() vies ![]() schoon ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
![]() Genoeg werk weer gedaan zo te zien.
Ga zo door zou ik zeggen, ben benieuwd hoe het word straks!
|
||||
|
||||
![]() remleiding hoeft niet vervangen te worden?
super! dat is echt nog een goede auto dus |
|
||||
|
||||
![]() De gebogen stukken hoeven naar mijn idee niet vervangen te worden.
Maar ik denk dat ik de rubber delen net bij de achteras wel ga vervangen. Want die stukjes zien er niet echt meer uit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je een x tijd hebt mag je gerust een x langs komen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gisteren weer even met de golf bezig geweest.
had nog wel iets last van een kater van het feestje van vrijdag avond maar toch. Gisteren maar met het schoonmaken van de benzineleidingen begonnen. De foto's zeggen denk ik genoeg. Links in oude staat rechts na het schoonmaken ![]() ![]() Beide goed schoon gemaakt. ![]() ![]() Dit is momenteel de staat van de bodem van mijn golf. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waarmee heb jij die bodem kaal gehaald?
Ondergrond zit er nog goed onder.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de bodem schoon gemaakt met een boormachine een x aantal staal borstels en heel veel uren gedult.
Maar door dat het zo langzaam gaat krijg je wel het netste resultaat. De bodem is dan ook de reden dat er een hele tijd geen update is geweest. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als mijn swallowtail klaar is kom ik een keer bij je kijken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is goed bel me dan maar als je mijn nummer nog hebt.
Zo niet dan moet je maar een pbtje sturen. ![]() |