![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze:
![]() En Marco, waar haal jij de info vandaan dat deze stof alleen in 16V geleverd is? Mijn Nederlandse GTI had dit ook origineel er in zitten namelijk.
|
||||
|
||||
![]() Ja maar jouw auto is nieuwer, in dat jaar zat het alleen in de 16v. Die info haal ik uit de meest betrouwbare bron die er is en waar die gast van doppel-wobber zijn info ook uit haalt. ETKA
|
||||
|
||||
![]() damn.. de ori velgen waren wel cool
![]() ![]() maar volgens doppel wobber is er in '89 geen golf in oakgreen van de band gerold? foutje in doppel wobber dan?
Last edited by Matheo : 21-02-2005 at 21:00. |
|
||||
|
||||
![]() misschien vergeten??
|
||||
|
||||
![]() Die kleur staat dus ook niet in de (Nederlandse) folders van augustus 1989. In de folder van augustus 1990 staat ie aangegeven als 'Caprigroen metallic'
![]() De 'HY' bekleding staat in de folder van augustus 1990 trouwens alweer niet aangegeven, dus wees er maar zuinig op ![]() Heb beide folders liggen, toch wel leuk om af en toe eens doorheen te bladeren. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dikke bumpers zitten er pas vanaf MODELJAAR 1990 op, kijk maar in ETKA. Op deze GTI horen dus geen dikke bumpers!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tegen meerprijs kun je bij VW andere kleuren bestellen. Dit heet dan een klantenwens kleur.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens gids van pon noemen ze dat: "unikleur naar klantenwens" om ff mieren te neuken |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dacht ik dus ook al... ![]()
|
||||
|
||||
![]() dus heel die golf van matheo is compleet niet orgineel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ik denk dat hij beter mijn 91'er kan overnemen! Die is op de zijstrips, knipperlichten en uitlaat na helemaal origineel.
![]()
|
||||
|
||||
![]() die witte?
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, die witte
![]() B.t.w. Op Doppelwobber staat uiteraard ook weer dat de wijzigingen inderdaad met modeljaar 1990 is gekomen: August 1989 neue integrierte Stossfängerschürzen und Seitenschutzleisten für die Versionen GL und GTI
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat blijkt... maar hou wel van een uitdaging! (en kenteken is van '91, dus kan nog wat vals spelen ook ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kijk mss es nr je oranje kencode onderaan je veiligheidsriemen vooraan. daar staat een datum op van de productiedag in wolfsburg.
|
|
||||
|
||||
![]() bouwdag...ik gok maandagochtend
![]() aangezien ze de verkeerde kleur op hebben gespoten en de verkeerde bumpers hebben geplaatst :P |
|
||||
|
||||
![]() ach nog leuker, zulke foutjes zijn nog zeldzamer dan speciale series
![]() maareh matheo dan moet je ook je logotjes weer er af halen he, das ook nie orgineel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan heb ik wat die bumpers betreft idd niet goed gekeken, maar die kleurcode staat toch echt op de stikker in je auto, dus daarover is geen discussie mogelijk
![]()