![]() |
|
|||
|
|||
![]() denk dat ik wel even vanf Nijmegen die kant op kom rijden (15 min rijden...)
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ga er ook alles aan doen om te komen kijken met golf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wij hopen dit jaar rond de 250 / 300 auto's te komen .
Het leuke van onze meeting is dat we op een geweldige gezellige locatie zitten. En er van alle te zien en te doen is. Het is niet de grootste meeting van het land maar wel gezellig. Super voor foto's ![]() Even een terug blik op afgelopen jaar ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wij hebben er zin in.
Die best off's is dat 1,2en 3 of maar 1 geselecteerde winnaar? Is beetje onduidelijk vind ik. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 20-05-2011 at 11:43. |
|
||||
|
||||
![]() ...Ik hoor net op de radio dat morgen de wereld vergaat...
Gaat het dan zondag nog wel door...?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk net 3 dagen voordat ik mn salaris gestort krijg ... zul je altijd zien ! |
|
||||
|
||||
![]() Ach ja als het dan maar gezellig is als de wereld vergaat, dan zit ik in me auto hahaha..
Nog 1 dagje, ik heb er zin in. Wagen is al een beetje gepoetst, morgen vroeg nog eens wassen en in de wax gooien, zodat alles weer netjes is. Tot morgen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() @ronnie Krijgen we dan weer zo'n mooie greppelfoto???
Groeten Bart |
|
|||
|
|||
![]() Niet meer aanwezig met de Golf 1
![]() vrijdagavond koppelingskabel kapot. ( aangepaste honda kabel ) vandaag nergens een geschikte kabel kunnen bemachtigen. scheisse! mooi balen, maar waarschijnlijk wel aanwezig. Groetuhh
|
||||
|
||||
![]() Zo twee jetta's gepoetst, die van mij staat al in de garage, en die van bob wordt zo nog gewaxt, en dan morgen toch met een leuke groep, onderweg naar Mook. Tot morgen, ik zal de camera meenemen.
|
||||
|
||||
![]() Straks even wezen kijken.. Ziet er leuk uit allemaal!
Nog even mijn beun klus afmaken en dan misschien nog even terug en anders tot morge!!!
|
||||
|
||||
![]() Helaas, kever nog niet klaar...
Dus, golf gewassen (verleden week al gepoetst) en klaar voor morgen.
|
||||
|
||||
![]() Oepppppps regen, maar het gaat goedkomen volgens buienradar
![]() Nog ff de zuiger er doorheen, tot straks ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zin in,regen of geen regen tot straks
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Plannen zijn gewijzigd.
Zie de foto's wel tegemoed! Iedereen veel plezier vandaag! |
|
||||
|
||||
![]() Kom er net vandaan, Phoei was al druk en mooi spul gezien !
![]() |