![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er toch netjes uit.
![]() Respect dat je ondanks bovenstaande reakties toch lekker doorgaat met het uitvoeren van je plan. ![]() Gr Jan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je, als je nog iets kleins heb liggen plaats een advertentie ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er wel netjes uit idd
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er idd netjes uit. En misschien trek je hiermee ook wel mensen die de forums juist ontwijken.
Ik ken ook zat mensen die van zoiets als dit volksforum helemaal niet houden en hun onderdeeltjes gewoon via via of marktplaats verkopen. Ik denk/ misschien dat als je het even tijd geeft en straks eens adverteerd in een auto/oldtimer blaadje dat het best leuk kan worden. Omdat forumers gaan adverteren en hopelijk ook juist de niet forumers en je zo eens onbekende mensen tegen komt. Als ik onderdelen moet hebben voor mijn auto dat hoef ik bijna geen gevraagd advertentie te doen. Heb 5 jongens in mijn telefoon staan die ik altijd eerst bel. Misschien kom je op deze manier hele andere dingen tegen. Succes!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker! 25 euro, die gasten sporen echt niet.. BTW, ik heb mijn vw's tot nu toe via VF verkocht. gaat veel beter. no nonsense, bellen, kijken, kopen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor je tip van de autoblaadjes, en wat ik ook vaak merk is dat mensen hun auto of onderdelen op een forum plaatsen en als er vervolgens een reactie op het topic komt vervolgens nooit meer reageren omdat het topic niet 1.2.3. te vinden is.
|
||||
|
||||
![]() is het ook toegestaan om bijv audi te plaatsen bij overige modellen?
|
||||
|
||||
![]() of course!
|
||||
|
||||
![]() mooi zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik weet niet of het een fout is? maar bij het plaatsen van een advertentie moet je kiezen tussen belgie en nederland daar kies ik nederland en bij de provincie blijft dan de provincie's van belgie staan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga er is even naar kijken!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zelfde zou ik net posten.nog iets,als je een foto plaatst komt ie er dubbel op te staan,wat ik ook probeer.voor de rest ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ga ik ook naar kijken de_pul!, Oettinger_18: heb jou advertenties naar Flevoland als provincie gezet. En heb belgie even eruit moeten halen.
|
||||
|
||||
![]() Probleem met de dubbele foto's is gefixt!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
Mis alleen een kopje voor T-shirts, stickers en dergelijke.
|
|||
|
|||
![]() zulke site's zijn er toch wel vaker geweest
|
|
||||
|
||||
![]() Misschien ook een gedeelte "interesse-peiling" erbij doen?
![]() Gekheid...ziet er goed uit! Strak, overzichtelijk en rustig ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit
![]() Misschien even proberen om m op google ook goed eruit te laten komen ? Ik heb eens gegoogled op volkswagen marktplaats en dan zou die eigenlijk bam op de eerste pagina erbij moeten staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou mooi zijn ![]() En kopje voor t-shirts en stickers wat bedoel je daarmee precies a.busser?
|
||||
|
||||
![]() een aparte rubriek voor vw-gerelateerde artikelen.
ps ik heb hem al lekker volgezet... ![]()