![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zit maar wat te ouwehoeren joh.. ![]() Dat is het standaard riedeltje wat je krijgt te horen van een agent wanneer je commentaar op het rijgedrag van hen hebt. Zoals eerder gezegd, ze dekken elkaars kont allemaal ( wellicht ook letterlijk, dat terzijde ), dus een aanklacht indienen doe je voor piet snot. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je klonk anders effe verdacht veel als Koos Spee. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha ik denk dat iedereen wel eens zoiets ziet.
Ik ook en vind het ook leuk om er dan achteraan te gaan als ze je inhalen met veel te hoge snelheid. Zelf rij ik dan wel met gepaste snelheid. Maargoed de meneer met de pet vind zichzelf altijd baas boven baas en vind dat hij het altijd bij het rechte eind heeft. Jammer dat je zelf maar een burger bent en eigenlijk voor hun werkt. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat was ik . stond boven op er onder stond een Think city ... ![]() Zondag kwam er in deurningen een collega van deze man kijken heb even een poosje staan praten , en ook de foto laten zien hij zou graag even met deze man in contact komen Jammer genoeg geen kenteken van deze motor muis ![]() Ook is het zo dat het 0900 nummer van de politie zeker had moeten reageren zei hij . was zeker te veel werk om het te onderzoeken Last edited by Alberto : 14-03-2011 at 21:28. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
volgens mij werkt Wimpel91 bij het 0900 nummer van de politie want ik kreeg presies z'n antwoord van die knakker ![]() Quote:
klopt dus presies Oke ze zijn er voor getraind , maar over de vluchtstrook , met 160 Km/h minimaal , met veel losse steentjes .. langs mijn Autotransporter vol met nieuwe lak..... ik was er niet blij mee ![]() Wij vonden het een actie van niks Last edited by Alberto : 14-03-2011 at 21:35. |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ze zijn ervoor getraint. Ze hebben een intensieve opleiding gehad.
Ze hebben statistisch gezien máár acht(!) keer vaker een aanrijding! Ik zeg, die opleiding is bij lange niet zwaar genoeg.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee,dan had ie er wel voor gezegd 'de wetgever heeft bepaald'..... achterlijke lamlul trouwens die koos spee.
|
||||
|
||||
![]() kan je het kenteken niet achterhalen en aangifte doen van roekeloos rij gedrag? aparte struikrover
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Handje en hoofdje, gebeurt echt niks mee! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaah, mooi man! Een agent een art.5 aansmeren, supergaaf ![]()