Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 20-01-2004, 23:24
MaceNL's Avatar
MaceNL MaceNL is offline
Forum junkie

JOSS THE BOSS
Old 20-01-2004, 23:26
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to vwleusden

En dat ook in lief zacht roze
Old 21-01-2004, 09:34
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life

Nou, was dus spannend voor niks, schiet niet bepaald op:

Management en sponsors Jos: “wéér een stapje dichterbij.”

(20 januari 2004) Maar de partijen zijn er nog niet uit. Dat is de conclusie die we kunnen trekken na een dag onderhandelen tussen Michel Perridon, terzijde gestaan door Raymond Vermeulen, en Jordan, in de persoon van teambaas Eddie Jordan en zijn marketingmensen.

“Maar we hebben het gevoel dat we weer een stapje dichterbij een contract zijn”, aldus Raymond Vermeulen vanuit Engeland, vlak voordat hij met Michel Perridon in het vliegtuig stapt, terug naar Nederland. “Het is een goed gesprek geweest waarbij beide partijen hun uitgangsposities nog eens hebben toegelicht. Allerlei opties zijn ter tafel gekomen en we gaan nu samen met de andere sponsors alles evalueren. We gaan ervan uit dat er deze week nog nadere gesprekken zullen volgen”, aldus Vermeulen die sprak van een ‘ontspannen sfeer’ aan tafel met de heren van Jordan.

Vermeulen en Perridon kregen ook nog wat te zien van de nieuwe Jordan bolide, de EJ14, althans de tekeningen. Er is dus vooralsnog géén sprake van een contract dat getekend zou zijn, danwel getekend wordt. “Maar nogmaals, we zijn weer een stapje dichterbij”, aldus Raymond Vermeulen.

Wordt (snel?) vervolgd…
Old 21-01-2004, 10:18
Chrispy's Avatar
Chrispy Chrispy is offline
Old Fart

yeah right: en op het eind geen tijd hebben om vertrouwd te worden met de nieuwe auto.
Old 21-01-2004, 13:04
No personal life

De hoop van de belgen:

Vandaag DE dag voor Bas Leinders

Hij heeft er jaren van gedroomd en vandaag is het eindelijk zover voor Bas Leinders. Op dinsdag 21 januari 2004 mag hij voor het eerst een F1-wagen besturen. De Belg hoopt zich aan het stuur van de EJ13 eindelijk te kunnen bewijzen tegenover de F1-teambazen. En dat is niet het enige waar hij op hoopt.

"Ik hoop vooral dat deze test goed zal aflopen zodat ik sponsors kan overtuigen geld te investeren zodat ik nog meer kan doen in de F1. Ik denk dat het nieuws van mijn test de voorbije week in elk geval genoeg media heeft gehaald om hopelijk enkele geldschieters te overtuigen. Er is weldegelijk nog interesse voor een Belgische F1-rijder," meent Bas die hoopt met het extra geld derde rijder bij Jordan te kunnen worden.

"Ik mik op een zitje als derde rijder zodat ik op vrijdag kan rijden en me kan bewijzen. Zo kan ik ook rijden in Spa-Francorchamps, maar het zou nog mooier zijn indien ik tegen die tijd een echt racezitje zou hebben en liefst een gratis."

Zijn toekomst in de F1 zal natuurlijk grotendeels afhangen van het resultaat van deze (eenmalige?) test die betaald werd door enkele kleinere privésponsors.

"Ik hoop vooral dat ik geen pech ken of van de baan ga. Ik wil zoveel mogelijk rondjes rijden. Als de resultaten bovendien goed zijn en Jordan heeft nog geen vaste rijders gecontracteerd, dan mag ik misschien nog wel een dagje extra testen," vertrouwde Bas F1Racing.nl gisteravond nog toe.

De laatste Belg die een F1-wagen mocht besturen was David Saelens. Hij mocht meer dan een jaar geleden eens met de Minardi PS02 testen. F1racing.nl is bij de test van Leinders aanwezig en zal dus ook voor foto’s zorgen.
Old 21-01-2004, 13:06
No personal life

en dan doet ie dit: (ach ja, jos stond vroeger ook vaker in de grindbak dan ernaast)

Leinders meteen in de fout

Zenuwen? Stress of gewoon verrast door de koude remmen en banden? Feit is dat de eerste test van Bas Leinders geen goed begin heeft gekend. De Belg ging vrijwel meteen in de fout en beschadigde daarbij de flank van zijn Jordan EJ13. Dat meldde onze fotograaf op het Spaanse circuit zopas.

De schade valt gelukkig beter mee dan na de crash van Timo Glock. Leinders zal normaal gezien later vandaag gewoon nog kunnen testen en moet er dan voor zorgen dit foutje recht te zetten.
Old 21-01-2004, 13:58
No personal life

Michel Perridon, baas van Trust en hoofdsponsor van Jos Verstappen, heeft in een interview met het Algemeen Dagblad aangegeven in principe een overeenkomst voor 2004 te hebben gesloten.

Hierbij zal Verstappen eerste rijder zijn van het Jordan team.
Perridon durft nog geen tijdstip van presentatie te noemen:''het is aan Jordan daar een besluit over te nemen.'' Tevens gaf Perridon aan dat het budget bij Jordan voor de ontwikkeling van de wagen flink verhoogd is voor 2004.
Old 21-01-2004, 23:43
RedJet's Avatar
RedJet RedJet is offline
VW Guru

Laat Jos in een Ferrari of McLaren rijden. Anders maakt hij zich alleen maar belachelijk. Ze zeggen wel eens "Jos rijdt goed in de regen". Jah,.. dan vallen bijna alle anderen uit. Kwestie van goed sturen en met een Suzuki Alto rij je dan nog in de punten.
Old 22-01-2004, 03:53
No personal life

Quote:
Originally Posted by StraffeGast
Laat Jos in een Ferrari of McLaren rijden. Anders maakt hij zich alleen maar belachelijk. Ze zeggen wel eens "Jos rijdt goed in de regen". Jah,.. dan vallen bijna alle anderen uit. Kwestie van goed sturen en met een Suzuki Alto rij je dan nog in de punten.

Hij doet niet serieus aan het wk mee als je het zo wil stellen... :? :?
Old 27-01-2004, 14:07
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier

helaas.......

Onderhandelingen Verstappen-Jordan afgebroken

(27 januari 2004) Na uitvoerige bestudering van alle betrokken contracten is er vanuit de sponsors en het management van Jos Verstappen hedenochtend besloten om de gaande onderhandelingen met het Jordan team af te breken. De contractpunten zoals gepresenteerd door Jordan geven te weinig vertrouwen voor een succesvolle samenwerking in het komend seizoen, aldus de verklaring.

Jos Verstappen reageert als volgt op de ontwikkelingen tot dusver: "we hebben allemaal ons uiterste best gedaan om tot overeenstemming te komen. Echter op dit moment heeft dooronderhandelen geen zin. Nogmaals wil ik benadrukken dat we een fantastische groep van mensen om ons heen hebben. Zeker Michel Perridon van Trust heeft zich volledig en vol overgave ingezet voor een positieve uitkomst. We hebben de onderhandelingen stopgezet in goed onderling overleg en met support van alle betrokken sponsors."

De reactie van Michel Perridon: "wij, als sponsor van Jos, hebben volledige steun aan Jos gegeven en blijven dit doen. Het is duidelijk dat alle partijen in deze een goede basis moeten hebben voor een sportief succesvol seizoen, dit was in deze niet het geval."
Old 27-01-2004, 14:37
Ronald's Avatar
Ronald Ronald is offline
VW Guru

Jammer..... had het wel leuk gevonden.
Old 27-01-2004, 14:40
No personal life

Ik weet het ook niet meer, maar feitelijk sluit deze mededeling niks uit. Het kan ook een truuk van die Trust baas zijn. Maar het word mij wat te ingewikkeld.
Old 27-01-2004, 14:58
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Kortom : wat een gelul weer .
"Nee we zijn er telefonisch uit "

Hee Josti : gebruik dit om je aambeien te cleanen en toon eens aan in 2004 dat je idd wat kan presteren zoals zovelen zeggen maar dan in een andere raceklasse

Old 27-01-2004, 15:07
No personal life

Zeg Gert, is Nascar nog wel eens op tv? Soms staat het in de tv-gids maar dan is er paardensport ofzoiets.

Trouwens, sbs6 zal ook wel flink balen, net een hoop geld uitgegeven...
Old 27-01-2004, 15:26
krukab krukab is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by Ronald
Jammer..... had het wel leuk gevonden.

"wel leuk gevonden" ....
Wat,die rijdende reklame optocht ???
Ik kijk altijd de eerste race,om dan tot de conclusie te komen dat volgende races weer zonde van mijn tijd zullen zijn,en ik die kostbare tijd beter anders kan gaan besteden ... :mrgreen:
Old 27-01-2004, 15:30
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Of als er echt niets anders op tv is
(heb het over nascar)
Old 27-01-2004, 15:34
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...

Quote:
Originally Posted by Marcski
Of als er echt niets anders op tv is

Leuke DVD doet wonderen
Old 27-01-2004, 16:02
MaceNL's Avatar
MaceNL MaceNL is offline
Forum junkie

Ik kijk het wel altijd en afgelopen seizoen was best goed te noemen.

Ik vindt het een domper dat Verstappen niet mee doet dit jaar want geloof mij nou maar dat hij kan rijden. Vroegahr versloeg die Schumacher op de kart ban ik durf te wedden als hij een goede auto heeft rijdt hij gewoon mee in de top.

Ik ben teleurgesteld
Old 27-01-2004, 16:27
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Wij hebben in het boerenland Preview TV .. geen idee wat het voor moet stellen maar de hele dag Aussie racing : Holdens en dirt races en van de week Dragraces met handicaps ( verschillende klasses gewoon tegen elkaar )
Echt super
Old 27-01-2004, 17:36
No personal life

Preview TV? Daar moet ik eens even naar zoeken. Wat is de defenitie van boerenland, dan weet ik of ik het ook ontvang...

Kennen jullie de film Days of Thunder (met Tom Kruis)?

Posting Rules