![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Zag er verder weer prima geregeld uit, en weer bedankt voor het uithanden nemen van m'n hok Alberto ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is mij ook nooit eerder op gevallen . Toen ik aan kwam rijden 's morgens stond Lammmert er al bij te kijken stapte uit de auto eerste wat hij zei , "deze hoeft niet , kijk dit eens " tja wat wil je met die Kompressor op die W8 in een Jetta is vragen om problemen Maar komt goed , zo het nu lijkt toch een 2e ronde . dus ff weer aan de sleutel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verdomme wat 'n geluid uit die VR6!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgende ronde hoop ik er ook weer bij te zijn, vaak wel even gezellig. Heb je ook foto's van pieter z'n edition van de zijkant? Was wel even benieuwd naar die wielen.
|
||||
|
||||
![]() Altijd ff gezellig daar!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zet mij alvast maar op de lijst voor ronde 2 ![]() de Fire&Ice moet ook maar even ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Was idd zeer gez.
Maar toen ik er was was de cake op ![]() Waar was die nou gebleven ![]() En die straaljager heb ik niet gezien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je ff belt kan ik het wel oppikken voor je, neem ik het volgende keer naar een meeting of iets dergelijks wel weer mee. Of stop het in een envelop.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je cake wilt hebben dan weet je dat je voor mij moet komen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oh dat kan natuurlijk ook Eibert.... bedankt voor het meedenken. ![]() ik stuur je wel ff een PM als ik even een beroep op je wil doen oké ![]() Thanks Eibert ![]() Last edited by HannoverEdition : 21-03-2011 at 19:33. |