![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of VA.... schijnt aan de diverse reakties te lezen, iets gaande te zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ook ff mijn zegje gedaan. nu hopen dat ie reageert ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach, een hoop mensen weten wat ik van Bien vind en bien van mij, hoef ik toch niet over uit te wijden in een topic..............
|
||||
|
||||
![]() @VWLeusden: Forumfreak heeft gewoon smaak. Ik begrijp dat jij liever naar een auto kijkt dan naar een mooie dame..
alleen die Rat en Oldschool look vrouwen... daar heb ik een hekel aan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() zonder oorlog te willen stoken: die topic geeft voor mij perfect het niveau van dat forum weer...
wat niet wegneemt dat bientje gezien mag worden natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of Cal-look, zonder bumpers...... ![]()
|
|||
|
|||
![]() sorry maar hoe oud zijn we nou... als je sabine leuk vind moet je haar maar mailen toch
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een ophef....... pfffffff
Ik heb trouwens voor de ponton gestemd. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou zoveel ophef over jou dat begrijp ik niet. ![]() haha gelijk heb je.
|
||||
|
||||
![]() Bien heb jij me als straf aftrek van m'n karma gegeven? Of zou het door die SPAM komen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Karma? WTF is karma?????
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeg dat maar niet te hard, ik heb er al een paar keer mee stil gestaan..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moet je maar even kijken bij je naam als je een post doet...
Staat dan hoeveel karma punten je hebt... ik heb nu -1 hahaha Komt dus door de spam....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja de ponton werd verlaagd....... DUH! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kun je elkaars karma naar beneden halen dan of kunnen alleen mods dat? Ik heb +1, zal jou zo wel ff ook op +1 zetten! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Karma kan je daar geloof ik erbij krijgen als je woorden als "bestuurdster" verzint. En je verliest ze als je reclame maakt voor volksforum. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volksforum is daar nog steeds een scheldwoord, moet eerlijk zeggen dat ik vwforum ook altijd als scheldwoord heb gezien, belachelijk eigenlijk maar ja. het draait uiteindelijk maar om 1 ding; VW. toch? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet altijd, ik had wat gepost in Tjaap zijn stoere Vento topic ( mijn posts vielen niet echt in de smaak geloof ik ) maar kreeg toch een karma punt erbij ![]() Was wel van een Vento rijder en naamgenoot, misschien hielp dat ![]() maar inderdaad reclame maken voor HET Volksforum ligt wat gevoelig daar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee klopt, was ook niet netjes van mij om het zo te doen ![]() ![]()