![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, klopt! haha Dankje, zal ik doen! jij ook mocht je hulp nodig hebben ![]() Quote:
Ja me opa en oma wonen daar, en kom daar regelmatig. Woon je daar in de buurt? Quote:
Danke!! Quote:
Ok, ik zal er van de week een gaan halen. Heb je die van jou op internet besteld? nee ziet inderdaad niet uit maar van de andere kant heeft het wel wat haha wat was je gisteren of eergisteren aan het doen met de krik? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, 2 straten verder ongeveer. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb die van mij bij vpc gehaald, maar die is niet aan te raden! voor is hij stug, en achter heel comfortabel. En ik had de krik nodig om men wielkasten op de ghetto manier uit te rollen! |
|
||||
|
||||
![]() Ben ik jou niet gister tegen gekomen in Beek bij de makado?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Roy!
Hoe heb jij dat gedaan met de N75 klep (vacuum), heb jij het vacuum reservoir gebruikt of gewoon direct een slangetje op de turbo van de N75 klep? En nog gelukt met het mail adres wat ik je gestuurd had? Greetz, Mark
|
||||
|
||||
![]() @ Sinaasboom: Zou best kunnen, Ik heb je niet gezien volgens mij.
@ Mark: Ik heb gewoon het reservoir aangesloten, Ik weet niet of het nodig is maar ze zullen het niet voor niks doen bij volkswagen. Ik heb het T stukje bij de vacuumpomp gemaakt ongeveer en het vacuum reservoir in het parafan vast gezet. Misschien kun je een van een sharan pakken die heeft een mooi bolletje. |
|
||||
|
||||
![]() APK Komt eraan, Dus dit heeft de hoogste prioriteit. Verlichting in orde maken want de remlichten doen het niet. En de 2 voor schokdempers zijn kapot. Dus morgen gelijk een schroefsetje bestellen. Ruitensproeier moet ook nog aangesloten worden. Allemaal kleinigheidjes en dan mag me vader de auto APK keuren.
P.S. Ik had begrepen dat een schroefset van raceland bij bolku prijs/kwaliteit het beste is? Kan iemand dit bevestigen? |
|
||||
|
||||
![]() Zojuist schroefsetje besteld van Raceland, had begrepen dat deze schroefsets wel goed zijn vooral voor die prijs klasse
|
|
||||
|
||||
![]() eindelijk!! ben benieuwd hoe laag je ermee gaat!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook benieuwd, helaas wel op het staal. Ik ga volgend jaar weer kijken voor een andere set velgen. Eerst de auto helemaal in orde maken. Tevens nog een cruise control hendel gekocht van een US Rabbit Mk1. Heb de cruise control al geactiveerd met vag-com dus hopelijk alleen stekkertje solderen en chille cruisen met cruise control.
|
|
||||
|
||||
![]() Schroefsetje binnen gekregen, 2 dagen levertijd op Ebay. Vind ik netjes(Y)
Schroefset is van raceland, en monteren ging vrijwel goed alleen een bout in de fusee was afgebroken. Net die waarmee je de camber mee kunt afstellen, dus mocht iemand nog 1 hebben liggen ![]() ![]() Heb ze uit elkaar gehaald en de schroefdraad goed ingesmeerd met lager vet, zodat ik ze over een half jaar nog kan verstellen zonder de stelsleutel krom te buigen. ![]() ![]() Hangt achter een beetje over, heb ik met opzet gedaan. Vond het wel grappig uitzien zo. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er leuk uit zo , voor je aandrijfas kan je gewoon een schild kopen .
Dit hoort standaard al op die motor te zitten , gaat krom over je aandrijfas heen en zit met 2 bouten aan je onderblok vast . Vr6 , g60 , tdi , en de standaard mk4 motoren hebben het . EVen op de sloop halen zou ik zeggen . Anders is je hoes heel snel vergaan hoor .... verder goed bezig zo , en als je niet zo`n kapje kan vinden laat het me dan maar even weten . Heb er hier en daar nog wel wat op motoren zitten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waarom heb je de c2's eraf gehaald? kijken voor iets kleiners?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee heb er een krom gereden vorige week in belgie. dus blijf nu zolang op staal rijden. Wil volgend jaar zomer porsche gullideckel, vind ik net wat mooier als de c2
|
|
||||
|
||||
![]() ik vindt de golf wel cool zo met de stalen velgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Raceland set is ook veel te stug, ben erover aan het denken om het er onderuit te halen. Is niet leuk meer rijden als daily.
|
|
||||
|
||||
![]() Dan zul je toch aan weitec of KW moeten denken als je minder stug wil. Ik zeg gewoon stuiteren met die bak!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja en die zijn ver boven het budget wat ik ooit over zal hebben voor een schroefset. Onder de clio zat ook een budget setje, maar die was lang niet zo stug als de golf nu.
|
|
||||
|
||||
![]() Dan gewoon zo doorrijden! je bent gewoon die lekke schokdempers gewend! nog even en je raakt hier ook aan gewend!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt door gewicht van golf mk1 denk ik, heb is mee gereden in een golf 2 met een vmaxx schroefset maar deze was ook lang niet zo stug als de tectuning onder mijn mk1.