![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha mooi dit.... wiebe ken ik wel ja ik ben goeie vriend vn mau wiebe,s oud collega wiebe moet maar is effe komen kijken in de schuur bij mau ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt allemaal voor de reacties
over de kleur ben ik nog niet helemaal uit . het word zowiezo een originele golf 74/75 kleur en voor de rest origineel kwa interieur en uiterlijk misschien een goed schroef setje erop en verder niet . zometeen weer effe paar uurtje kaal maken. mijn planning is om hem ongeveer over 2 weken bij de straler te hebben . voorlopig nog werk zat aan het kaal krabben van de binnen schermen , bodem en ophangingen. fotos volgen |
|
|||
|
|||
![]() Goeie goeie kev ! gaat helemaal goedkomen. Lasapparaat staat klaar hiero !
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx mattie ! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke basis en een leuke kleur succes ik ga dit volgen.
|
|
||||
|
||||
![]() goed bezig,ik zou idd ook deze kleur erop laten,erg dik.
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() t k*tste klusje heb je alvast gehad
![]() wel grappig om s te zien dat het schutbord bij een zwaluw ook heel anders is dan een later type |
|
||||
|
||||
![]() prachtige kleur!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() elwin zijn ouwe
|
||||
|
||||
![]() zeker wijze kleur! lekker weer erop knallen zou ik zeggen!
|
|
||||
|
||||
![]() rotwerk
![]() ![]() maar, het meeste is er af geloof ik ![]() |
|
|||
|
|||
![]() sow valt me niet tegen kwa rotte plekken ik heb 83 ers gezien die er veel slechter aan toe waren. succes met opknappen.
|
|
||||
|
||||
![]() Valt mij ook op dat het qua rottigheid hard meevalt.
Het is dus goed te merken dat het al die jaren in goede handen is geweest. Het wegsteken van de bitumen in de wielkasten e.d. is zeker rotwerk, het heugt mij nog, al heb ik wat betreft de bodem alelen de kokers vrijgemaakt. Nogmaals succes!
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig. Zou ook voor de originele kleur gaan (al zou ik dat altijd doen).
Ik vond het al een kut werk toen ik mijn auto kon ronddraaien in het spit. Dit moet toch wel helemaal klote zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja niet alleen bij de zwaluw is hij anders hoor .ook bij de later types zit verschillen in zijn zoie zo 3 varianten |
|
||||
|
||||
![]() Nog updates?
|
|||
|
|||
![]() Hoe staat het met deze Golf? Is dit een origineel Nederlandse auto?
|
|||
|
|||
![]() Hoe staat het met deze Golf? Is dit een origineel Nederlandse auto?