![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik niet...................heb zaterdag een dag overgesprongen................brrrrrr............. ...dat was afkicken !!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zaterdag maar een half uur ofzo... slechte dag was dat..
mooie jetta trouwens! voorbumber is best gaaf zo eigenlijk! zou de achterste ook zo doen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yes indead sir!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vind het geen goeie ruil, maar ja.. :o
|
|
||||
|
||||
![]() kunnen we er geen poll van maken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan had dat van tevoren moete gebeure ![]() en geloof my het is een goeie ruil geweest. vraag, past een schrick sr 1 van een golf 1 ook onder de jetta 1? of komt dat niet goed uit? ik ken nou in die sneeuw niet ff kijke. mvg bart |
|
||||
|
||||
![]() http://www.marktplaats.nl/markt/aut...i%3D90%26js%3D1
voor de liefhebbers, de nieuwe eigenaar heb m tekoop staan ![]() ![]() Last edited by vwgolf1 : 08-03-2005 at 10:14. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ook dan maar ff ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en ik ook... snap niet hoe je dit een goede deal kunt noemen... je had je golf toch net laten spuiten ofnieT?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope, was door vorige eigenaar gedaan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is dat je oude golfje? ik hem ff gemailt voor de prijs ben benieuwd |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus niet zoals de advertentie zegt net gespoten. wat zou je nou voor zoiets moeten geven? is het een in goede staat verkerende auto? |
|
|||
|
|||
![]() als ik eerlijk moet zijn
ZONDE VAN JE MK1 niet dat de jetta niet mooi is maar ja MK1 he zegt al genoeg maar das mijn mening ik ben eenmaal mk1 gek en gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde veel plezier met je jetta !! mooie auto hoor |
|
||||
|
||||
![]() @wimpie: een jetta is ook een MK1
![]()
|
|||
|
|||
![]() tadaaaaaa probleem opgelost
![]() ![]() ja heb je gelijk in maar ik bedoel golf mk1 :p tis een hele mooie jetta hoor begrijp me niet verkeerd maar ik hou meer van een GOLF mk1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geloof my ik vind golf ook mooier, maar vind dit ook een heel cool bakkie aangezien ik al 4 golfies 1 heb gehad en er in de toekomst nog meer zullen volgen, wou ik nu wel s wat anders proberen. bedankt voor de reacties manne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En nu je naam nog!
vwjetta1 ipv vwgolf1 ![]() Ik zelf vind het zonde, ook al is de Jetta heel mooi. Als jij zelf er maar happy mee bent, Toch!!! Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Golf MK1 Cabrio 1.6 1989 vanaf 1999 in m'n bezit Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum |
|
||||
|
||||
![]() Advertentie is alweer weg.. Maar ik was ook bij de golf gebleven :o
|
||||
|
||||
![]() JE BENT NIE WIJS!!!JA,,, ik verklaar je voor gek,maar ieder zijn gebrek.Nee hoor plezier ervan!
|
|||
|
|||
![]() becky, beter eerst ff verder kijken opt forum, hopelijk heeft ie er vanaf deze week idd vol plezier van
|