![]() |
|
||||
|
||||
![]() vind die sideskirts en niet zo mooi maar verder.... woooooooot :shock:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier nog eentje ![]() Dit is echt de stijl die ik ook wil doorvoeren op mijn wagen, zo had ik het in mijn hoofd toen ik de wagen kocht, Jimmy doet er gelukkig helemaal niet moeilijk over en wil me er zelfs bij helpen echt een goeie gast!! We zetten deze zomer de wagens langs elkaar bij vw mania ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Damn wat een strakke 4!! die kleur...lichten..en uiteraard de wielen!!
Mja, die uitlaat staat er goed onder ![]()
|
||||
|
||||
![]() heeft die belg nou 2 kleine spiegeltjes?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep dat heb je goed gezien ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar komt die andere kleine vanaf dan? een lupo ofoz???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geloof een japanse of engelse golf IV ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oja...natuurlijk...wel slim bedacht
![]() dus ook als je een grote spiegel wilt voor and e andere kant ...gewoon ff aan de overkant van het kanaaltje afkijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Liever 2 grote spiegels wat mij betreft trouwens... Ik vind het een beetje uit verhouding met zown klein ding... beetje een miskleuntje ofzo, het hangt er ook nog even bij...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() R32 heeft toch standaard 2 grote?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ook liever 2 grote ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ff een vraagje over het verlagen?
Hoever zou die van mij omlaag moeten? 40/40, 60/60 of nog verder? Als ik meer dan 40/40 doe heb ik ook andere dempers nodig he? en bij 40/40 heb ik aan alleen de veren voldoende?! Ook nog verschil met een schroefset? Wat is daar nou het voordeel van? Ik heb begrepen dat je met een schroefset de hoogte nog kan aanpassen, maar dan moet je wel eerst het wiel eraf halen?! maar dat doe je toch ook niet zo snel lijkt me. maar goed................... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat dacht je van een nieuw topic..... ![]() komt het golf iv gedeelte ook eens goed vol te staan. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() jah idd,,,,,
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel wat meer posten dan he.. tis hier zo'n dooie boel
|
|
||||
|
||||
![]() Hear hear! we moeten de Golf 4 sectie hier eens wat bekender maken, mensen nodigt golf 4 volk uit om lid te worden!