![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ga maar eens een auto restaureren.
Dan haal je het bij lange na niet met dit bedrag. Dus mocht deze werkelijk in goede staat zijn dan is hij het geld ook waard lijkt mij.
|
||||
|
||||
![]() De 74er heb ik toch nog maar weer uit de schuur gehaald.
Ik heb een nieuwe polo gekocht maar duurt nog een paar weken voordat ik heb heb. Dus mijn vriendin rijdt er momenteel even in naar haar werk ![]() De plannen zijn om hem aankomend winter aan te pakken. Heb de centen wel om je swallow te kopen maar om er nog 1 bij te kopen ![]() Je moet ook oppassen dat je niet te veel doordraait in de swallow gekte ![]() Ik ben nog steeds heel blij met de blauwe, en ik zou mijn gele nog eerder weg doen dan de blauwe, omdat de blauwe zo'n beetje de oudste nog rijdende golf 1 van NL is. Als ik de gele niet had gehad dan had ik beslist die van jou gekocht omdat ik de kleur ook mooier vind en ik er dan ook niet zo veel werk mee had gehad ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet ik even niet uit me hoofd ik zal binnenkort eens op de sticker in de kofferruimte kijken. Hij staat momenteel in de stalling bij iemand en die is op vakantie. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo dus jij laat ze wel rollen! Maar als je het geld heb gewoon kopen joh anders staat het maar op je rekening ![]() De 74er van jouw was mijn 5e Swallow en als ik het geld en een grote schuur had gehad zou ik ze nu alle 5 nog hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom heb je hier geen advertentie, er is hier wel veel belangstelling voor zo'n mooie mk1. succes met de verkoop, is nu effe verkeerde moment (huis verkocht, nieuw huis gekocht klussen enzo) maar ooit komt er een mk1
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoi Matje, Mensen van Volksforum die echt serieus op zoek zijn naar een Golf1 nemen denk ik ook wel even de moeite om een kijkje te nemen op MP. En ja ik weet het is voor mij ook een kleine moeite om hier een adv te plaatsen maar ik krijg nu al 10 mail''s per dag die ik moet beantwoorden en vervolgens laten ze niks meer van zich horen en als ik hem dan ook nog eens op Volksforum ga zetten kan ik full time achter de Laptop gaan zitten ![]() In ieder geval hel veel succes met klussen!, ik weet hoe fijn het kan zijn ![]() Groet pascal |