![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat is lelijk. hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. sterkte kerel
ik kom nog wel eens in apeldoorn. hou het in m'n achterhoofd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb het ook gedaan toen ik de g60 tegen de ponton ruilde, alleen wij schreven wel netjes op maandag de papieren over..... Die gok durf je op een zeker moment te nemen als je elkaar genoeg vertrouwd... Achteraf is dit natuurlijk kut! Zwaar kut voor je! HEEL VEEL succes ermee! Zal mijn ogen open houden in apeldoorn, kom er zo nu en dan wel langs! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook zoiets gehad, met een van de motoren die ik heb verkocht. Die nieuwe eigenaar zou de vrijwaring (aangetekend) opsturen, maar toen ik na een week nog nix had gehad begon ik me ook wel zorgen te maken, want ik had voor de rest ook geen gegevens. Gelukkig bleek achteraf dat de postbode de envelop bij een van mijn buren in de bus had gedaan, en die was een weekje op vakantie. Volgens mij moet voor een aagetekende brief getekend worden, dus dat snapte ik ook al niet.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hoeft niets te tekenen, alleen je rijbewijs laten zien en 10,50 betalen.
|
||||
|
||||
![]() tja zo ben je, je vertrouwd de mensen...maargoed, heb vandaag mogen vernemen dat de auto is overgeschreven...dus daar "vertrouwen" we dan maar op, de vrijwaarding komt ook deze kant uit.
iedereen bedankt, ik ga nu s ff kijke bij mn jetta, daar stond mn hoofd eigelijk t hele weekend nog niet naar |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HIJ IS VAN MN NAAM , JIPPIE !!!!!!!!! ![]() jongens bedankt voor alles, deze mag geslote worde ![]() |