![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke laat maar zitten, heb even gekeken op de hierboven geplaatste link en is me een hoop duidelijk geworden.
Ik moet dus een 02s bak hebben met de code: FYG van een 100pk 1.9tdi Touran. Dat is de enige met een langere ratio dan de originele 02a bak. de rest kwam zelfs korter uit geloof ik. Ik zal hier de pagina's met info nog even posten: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mag ik vragen wel website die adapters verkoopt?
En weet iemand of er nog een ander bedrijf is die een oplossing voor de km-kabel voor de MK2 heeft? Op de website van QPEng staat er niets over... |
|
|||
|
|||
![]() www.epytec.de daar gaat een wereld voor je open en alles is goed betaalbaar.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
handige en betaalbare site ![]() alleen die vliegwiel adapter schijf ![]() zal daar niet aan beginne,is niet best voor je kruk (onbalans en je gaat de balasting op je lagers verplaatsen) en je bak gaat zozio ratelen stationair vliegwiel is veel lichter (de 02m is 3assig en loopt met het 2massa vliegwiel in balans vliegwiel is een stuk zwaarder dan 02a) ook ben ik benieuwd hoe ze het met de starterkrans doen 228mm 02a 240mm 02m ik zal voor een 02s gaan minder rompslomp stuk lichter en zeker op orginele motor beste optie als er echt vermogen achterkomt dan een 02m zijn aardig hufter proef ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() dat dacht ik ook al corne, dat het eigelijk niet erg fijn is voor je krukas zo groot blok allu. zal misschien wel kunne moet je hem mee laten balanceren met je krukas.
ja is wel een handige site en prijzen zijn zekers niet verkeerd vind ik persoonlijk. |
|
|||
|
|||
![]() Het probleem is is dat je hem vast moet zetten met langere bouten en die zullen het zeker begeven met een beetje vermogen. Als mensen per se een snelheidsgever met kabel willen gebruiken bouw ik een 02S tandwielset altijd om in een 02A behuizing.
|
||||
|
||||
![]() Om weer op het 6-bak verhaal terug te komen.
Mijn blok (en versnellingsbak) liggen op t moment uit de auto. Het blok gaat hoogstwaarschijnlijk voorzien worden van G-lader (en intercooler en al dat spul) mijn doel is toch wel richting de 300pk uit te komen of meer. is dan mijn orginele ABF bak nog wel goed genoeg? ik krijg m'n abf helemaal orgineel in z'n 5 al zowat in de toerenbegrenzer.. |