![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik en mijn maat zijn er morgen/vandaag ook bij. nog meer die uit overijssel er heen gaan¿¿
|
|
||||
|
||||
![]() Eerste plaatjes zijn al mooi! Ik zal nog ff wielen wisselen, dan kan 'k ook vertrekken. Tot straks!
|
||||
|
||||
![]() totzo mensen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had er graag bij geweest maar ben vanmorgen om 4u uit bed gebeld om te komen werken dus tzal er niet inzitten
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha MIVW wordt in de gaten gehouden vanuit Mallorca... En vanuit China, alleen werkt facebook hier niet !! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er is schijnbaar een manier om via een server in het buitenland op facebook in te loggen vanuit China. maar vraag me niet hoe. Wij komen zo die kant uit met een Golf 3 GTI en een Porsche 944.
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 07-08-2011 at 08:47. |
|
||||
|
||||
![]() Was er erg graag bij geweest.
Helaas heeft de kever nog geen APK, dus in plaats van MIVW vandaag de garage in voor wat laswerk... Foto's zien er top uit, staat erg mooi spul, en de crew van MIVW heeft het, zoals altijd, weer erg goed voor elkaar! Laat de foto's maar komen!
|
||||
|
||||
![]() zojuist ook foto's bekeken en baal ervan dat ik er niet bij kan zijn
gelukkig zijn er altijd nog foto's weet wel dan stinky met zijn mk2 r32 en nog 2 andere mk2 r32 en 2 mk2 20vt eraan komen volgend jaar zeker weten van de partij en ook met mijn eigen mk2 gti |
|
|||
|
|||
![]() net terug, echt geniaal evenement weer
![]() hoop mooie auto's gezien. veel mooie wielen en enorme remklauwen. alleen wat een idioot grote wielen proppen sommige mensen onder hun auto's ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook net terug en het was allemaal erg gezellig.
Veel dikke wagen`s.
|
|||
|
|||
![]() kan wel janke dat ik nie kon
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ongelooflijk wat een wagens er waren. Ook buiten het gedeelte waar de top auto's stonden, heb ik veel mooi spul zien staan.
Een impressie voor de thuisblijvers; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze stond naast een Audi R8, NIEMAND die naar de audi keek... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De eigenaar heeft zelf de stickertjes geplakt... 1800 stuks ![]() ![]() ![]() ![]() Ben op een gegeven moment maar gestopt met foto's maken... Stond zoveel mooi spul, dat ik anders nooit optijd alle auto's zou zien... ![]()
|
||||
|
||||
![]() TOP MEETING!!!!!!!!!!!!!!
RESPECT voor de organisatie ![]() Was blij dat ik me broek niet gestreken had want de vouwen waaide er zo wel uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was inderdaad top, goed weer, goeie opkomst, wij hebben genoten!
![]()
|
||||
|
||||
![]() was weer super....vond alleen de opstelling vorig jaar met die hangaars en daartusse show en shine enz beter...dit was iets rommeliger maar daarbuite weer teveel dikke wagens gezien...je weet gwn niet waar je moet kijke haha volgend jaar echt wel met me eige auto
|
||||
|
||||
![]() Was weer super! onderweg een buitje gehad maar daar alles droog, grote opkomst en heul veul dikke auto's!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wij zijn ook net terug.. me gezicht is toch redelijk verbrand, merkte je niet met die wind die er stond haha.
maar wat een dikke meeting is dit, grote klasse voor de mannen van m.i.v.w. en iedereen die hieraan meegeholpen heeft! wie weet het totaal aantal wagens voor de zondag? |