![]() |
|
||||
|
||||
![]() de wielen zijn van mij, ga ze vanmiddag ophalen, dan post ik wel ff paar foto's
|
||||
|
||||
![]() hahahhahaha
|
|
||||
|
||||
![]() jammer dat ze niet paste johan pas de zooi maar gauw aan en kom ze dan maar weer halen
dus bij deze ze staan helaas voor johan nog te koop ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by baseknot : 28-03-2005 at 16:44. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
baal er nog steeds van dat ze niet pasten, maja, probeer wel ff een oplossing te zoeken
|
||||
|
||||
![]() we keep in touch johan
|
|
||||
|
||||
![]() ok deze kan slotje op zijn verkocht!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
ik heb ze dan eindelijk!! ![]() Ik wou ze al hebben,maar moest eerst mijn andere wielen slijten,en dankzij mijn bro kon ik ze ophalen! :biggrin: :biggrin: Groeten Jurjen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() post ff fotootje als je velgen eronder zitten ben benieuwd hoe ze er bij jou onder staan.
en veel rijplezier ermee ![]() ![]() ![]() ![]() |