![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja ik heb ze gekocht
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Arie ff gemaild, wat hij voor het blok, en de aanbouw delen moet hebben, blokkie heb ik wel belang bij.
ff afwachten dus
|
||||
|
||||
![]() Mailtje terug van Arie, blok kost los met aanbouw delen 1200 euro
Veel geld, koop dan zelf wel een schade bak uit dl ofzo ![]()
|
||||
|
||||
![]() waarschijnlijk heeft Arie de complete auto voor circa 1000 euro gekocht....
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat heb je goed ![]() Hij heeft soms alleen nog de prijzen van 10jaar terug in gedachte haha
|
||||
|
||||
![]() Idd, Arie durft nu echt prijzen te vragen, op zich niet raar, hij moet op een centje verdienen en hij heeft vaak wel de onderdelen.
|
|
|||
|
|||
![]() en vaak niet waardoor je 400km voor niets rijd.....
|
|
||||
|
||||
![]() een belletje vooraf is indd wel op zijn plaats..
en voor arie is het geen hobby meer maar inmiddels dagelijkse kost bezig met een lapgrond en een nieuwpand.. misschien dat de prijze daardoor hoger zijn?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ach jongens, ben blij dat er zo iemand is. Door een sloper als Arie kunnen andere mensen hun Golfje of wat dan ook rijdend houden of opleuken met onderdelen van andere auto's.
![]() Maar €1200 voor een compleet blok met alle delen vind ik nog niet zo gek. Het gaat hier wel om een G60 uit een Golf 2 en die zijn toch weer wat anders, en volgens mij ook zeldzamer, als die uit een Corrado. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vind 1200 euro voor een complete motor met alles erop en aan ook niet veel . heb vorig jaar een complete motor bij hem gekocht en was dus echt plug and play . Zoek maar eens een echt complete motor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet ook nog wel een G60 motor te koop met G lader etc voor minder dan 1200 euro
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een goeie g-lader waarvan de revisie bekend is brengt al rond de 700 euro op. Je kon er eerst meer voor vangen maar de g60 rijders worden schaarser dus ook de vraag naar g-laders. Als het blok aantoonbaar goed is ( met rekeningen van koprevisie o.i.d. er bij) is 1200 euro voor een compleet en origineel blok met bak een rieële prijs. Mits je het lopend kunt laten zien. Overigens zijn de blokken van de corrado's en golf g60 exact het zelfde.
Ik heb deze auto eens aangekeken toen deze in regio Rotterdam te koop stond waarna ik dit topic heb geopend. Toen was ik achteraf blij dat ik hem niet aan m'n kont had hangen voor 1000 euro. De volgende eigenaar heeft er wel het e.e.a. aan gedaan volgens mij maar het bleef een verneukte g60 edition one met een slechte koets. De auto is vervolgens in een half jaar tijd 3x van eigenaar gewisseld en allemaal hadden ze buikpijn volgens mij dus ik betwijfel of het wel zo'n super blok is overigens..... Ik denk wel dat de hobbyisten over een paar jaar blij zijn als ze nog zoiets als dit tegen konden komen. Waarschijnlijk zijn alle slopertjes binnen nu en enkele jaren in Arie's schuur verdwenen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker blij mee indd! maar hij is wel iets duurder geworden naar mijn idee nu het geen hobby meer is verder lekker laten slopen ![]() heb zelf nog een klein moment het idee gehad deze edition als casco tekopen van arie eenmaal gedemonteerd die opknappe en dan alles omhangen uit mijn 16vG60 maar heb er geen plek voor en kon ook niets naar het zin vinden en ga dan veeeeel meer doen dan ik eigenlijk wil ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lol, die laatste zin:
"de liefhebber weet wat dit waard is...." Hij kennelijk niet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() typische kilo knaller...
|
|
|||
|
|||
![]() Bandje oppompen en gaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie verlost die Golf uit zijn lijden en sloopt hem?
|
|||
|
|||
![]() hoi dennis
ik verlijdt hem nu wederom uit zijn lijden heb hem maar weer terug gekocht en ga hem wederom slopen gr arie |