![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zoiets moet ie van mij ook worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() mijn Golf staat altijd binnen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() goed bezig
alleen die wielen zijn niet mijn ding
|
||||
|
||||
![]() die wielen vind ik ook helemaal niets,voor de rest ziet het er keurig uit.
|
||||
|
||||
![]() de wielen staan idd ruk onder mk1, Beter een set verbreed staal eronder knopen!
En je achterlichten passen perfect bij deze kleur, zulke lichten zaten ook op mijn golf 1 toen ik hem kocht. |
|
|||
|
|||
![]() Tnx mensen!
Wat betreft de wielen, tja, kom je weer op smaak, ik persoonlijk vind t veel beter staan als die originele. Gelukkig verschillen de smaken, anders zouden we allemaal dezelfde eenheidsworst rijden, haha. ![]() Rollen is me zeker niet tegengevallen, en t resultaat ook niet. Vanavond en morgen weer ff verder opbouwen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ramon, ziet er goed uit zeg!! Nu alleen nog stukje zakken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Haha ja zeker, dat is t eerstvolgende
![]() Ff sparen! ![]() Hoest met de jouwe?? |
|
||||
|
||||
![]() ziet er zeker netjes uit, hou normaal niet van gerolde auto's
ma vind deze echt mooi! wel wat zakken idd ![]() en de wielen, is ook niet echt mijn smaak maja ieder zijn ding! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tnx, ben r ook zeer tevreden over!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb nog een mooi setje breed staal liggen,zou hier super onder staan als ie gezakt is....
leuk ding zo.
|
||||
|
||||
![]() Hé das een bekende wielen en achterlichten zien er goed uit
![]() Leuk golfje geworden zo, mocht je wat zoeken om te zakken ik heb nog wel wat staan voor je, laat maar horen als je interesse hebt. |
|
|||
|
|||
![]() @De Pul, tnx but no tnx, wielen blijven eronder, ook al ben ik een van de weinigen die t vind staan
![]() @Alex, ja, bekend he! Als er verdere plannen komen bel ik je! ![]() Tnx iedereen voor de comments! |
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit dat gerolde ! Alleen een schroefset zou hem zeker niet misstaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mannen, iemand enig idee waar ik de clipjes van de dorpelstrip kan bestellen?
Via de dealer niet meer te bestellen.. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb orginale dorpel klemmetjes van www.golf1onderdelen.nl 60cent perstuk ofzo je hebt er 12 nodig!
http://www.golf1onderdelen.nl/contents/nl/d18.html Last edited by gbgolf2 : 07-11-2011 at 18:35. |
|
|||
|
|||
![]() tnx man!!
Ga ik mee verder! ![]() |