![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wegens aanschaf van de kubel en op advies van een bepaald persoon.
die zegt dat ik dat geld beter in de kubel kan steken. ipv in mijn .... Moet ik eerlijk toegeven dat ik met pijn in mijn hart moet zeggen dat wij niet mee gaan. ![]() ik werd thuis eerst verrot gescholden en gevraagt of ik wel goed bij mijn hoofd was, maar toen ze afgekoeld was had ze er wel begrip voor. :o het was uiteindelijk toch ons enige kans op vakantie dit jaar.
|
||||
|
||||
![]() door voorbereidingen voor Retromania kan ik ook niet. kR@kub wil jij voldoende foto's maken???
|
|
|||
|
|||
![]() Krukkie zal foto's gaan maken ... kweet alleen nog niet of ik ze hier op het forum parkeer,ivm doorlinken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal ook wel de nodige foto's schieten !
(hoop wel dat mijn nieuwe camera voor die tijd binnen is ![]() @ Kruk: Jouw foto's kunnen net als vorig jaar weer op VA.nl hoor, no probs !
|
|||
|
|||
![]() Zoals het er nu naar uitziet gaat Krukkie and family donderdagmiddag om een uurtje of 12:30 rijden.
"doel" is dan om op de hoogte van Parijs een camping te zoeken,omdat vrijdag ook wat vrienden richting de nationals gaan. Die kunnen echter niet eerder gaan rijden dan vrijdagochtend,dus hopelijk zijn ze er rond de middag. Rijden we de laatste 200 kilometer met elkaar op ... de westy is er in ieder geval al klaar voor !!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
OT Doorlinken kan weer! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eerst wel,toen weer niet ... nu dus weer wel .... denk dat ik het zekere voor het onzekere neem ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien kunnen we wel live verslag geven door de foto's meteen te uppen? We hebben meestal wel een laptop en een grps mobieltje bij ons, dus mogelijk is het zeker. Of we er zin in hebben is een ander verhaal...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik iig niet ... tis ook een beetje een soort vakantie ... ze zien de foto's toch wel verschijnen. Om nu "on scene" foto's te gaan zitten uploaden ... int weekend zit er bijna toch geen hond opt forum ![]() on topic !! Zoals het er nu naar uitziet willen wij donderdag tussen 12:30 en 13:00 uit Den Haag vertrekken. Plan is dan om richting Breda & Antwerpen te gaan,en vanuit daar richting Brussel (E19), (dit vanwege de afsluiting van de Kennedy tunnel en herstel aan de weg tussen Antwerpen en de Franse grens) Vanaf Brussel wil ik de E19 verder volgen richting Mons,en vanaf daar wordt het de A7 richting Valenciennes in Frankrijk. Dan kijk ik daar ter plekke wel of we richting Parijs (de A1) gaan,of Parijs links laten liggen,en via Reims richting het zuiden gaan. Via Reims zijn het wel meer kilometers,maar om nou eind van de donderdagmiddag rond Parijs in de file te staan is ook niet alles. Plan was verder om ongeveer op de hoogte van Parijs (of net daaronder) een camping te pakken, ook omdat er nog wat vrienden ons achterna komen,maar die niet eerder kunnen vertrekken dan vrijdagochtend vroeg. Die voegen zich dan in de loop van vrijdagochtend bij ons,dus vandaar dat we ook niet zo "heel" erg ver Frankrijk in willen rijden. Of ergens in de buurt van Reims ... daar ligt nog een erg oud circuit ... mooie fotolokatie ![]() Last edited by kruk@b : 09-05-2005 at 13:19. |
|
||||
|
||||
![]() Het weer ziet er nog niet echt veelbelovend uit
![]() Maar dat mag de pret niet drukken !!
|
||||
|
||||
![]() Ik neem wel een flesje Palm rum mee voor als we het weer echt niet meer trekken. 2 glaasjes en je hebt niet meer in de gaten dat het regent.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sta momenteel toch al bekend als alcoholist, dus dat kan er dan ook nog wel bij ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Joh heel frankrijk is vol met alcoholisten. Jij valt daar niet op hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ooohhh, gelukkig, heb natuurlijk wel "een naam" hoog te houden, hehehehe :p
|
|||
|
|||
![]() Ik ben weg !! :biggrin:
Thanks Usertje voor het passende avatartje Xje |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ook wel... maar geen geld...
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry Niels, ik had nog maar 1 plekkie en die heeft Leon nu. Zal nog erg krap worden met 4 man en alle bagage, maar ach.
1 voordeel! Je zal niet op alle foto's staan deze keer! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dude, hoe laat heb jij die seminar? Bagage maken we wel passend, neem niet veel mee !