![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dat spruitstuk god...... nog steeds niet binnen, ze zeggen em de 27ste te hebben verstuurd, vet irritant
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tracktrace code vragen en via welk bedrijf de verzending gaat navragen. Dan kom je er denk ik wel achter of t is verstuurd of niet.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tracktrace code van die grappenmakers gehad, maar niet via wie het verstuurd wordt, kortom ben nog niks wijzer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus navragen, of gewoon proberen via de diverse bedrijven: meestal Hermes, GLS, DHL en soms UPS.
|
||||
|
||||
![]() Je vergeet DPD en TNT
|
||||
|
||||
![]() Quote:
rijden in duitsland niet veel ![]()
|
|||
|
|||
![]() Weer een topic om je dood te lachen.
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op het moment bezig met het monteren van het uitlaatspruistuk, en aangezien er een dolle bout zit vanaf de motor gezien aan het eerste verbindingsstuk, dus naar de 2 buizen, zit er denk ik niets op dan hem door te slijpen,
waar ik me echter zorgen over maak is of het nieuwe spruitstuk -zonder demper- er dan inpast zonder er een stuurstang af te hoeven halen.. Ook had ik een vraag over een sensor, waarschijnlijk roetmeter, waar geen aansluiting voor zit op de nieuwe pijp, is het erg als deze doorgeknipt wordt en nergens meer op aangesloten zit? Deze stekker: http://www.winparts.nl/626/uitlaat/...063/lambdasonde Dit gaat allemaal over het meest linkse stuk hier: http://www.winparts.nl/cached/e7/e7...d5620308be4.jpg
Vroeger: Polo 86c, Golf 3 2.0 8v. Nu: Seat Leon 1.8 20vT ![]() Last edited by Spitwesson : 23-11-2011 at 22:05. |
|
|||
|
|||
![]() Ik gok zomaar dat dat je lambda sensor is. Ik rij zelf met carbs, maar volgens mij kan je niet zomaar verwijderen ivm je computer, uitstoot etc. Je zou een gat kunnen boren en er een bout op lassen zodat je de sensor toch kunt plaatsen.
(ik heb mijn spruitstuk trouwens ook eindelijk binnen, mooi ding ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zomaar afknippen heeft idd helemaal geen zin. Gewoon de moer waar hij in zit losslijpen en overzetten in je nieuwe uitlaat. Of beter even een nieuwe moer halen.
|
|
|||
|
|||
![]() Wat heeft het voor gevolg als deze er niet meer inzit?
|
|||
|
|||
![]() duhhh .....luister dan jochie...
|
|||
|
|||
![]() Jamaar rijdt hij dan nog, want dan kan ik naar de garage rijden en hoef ik niet hier thuis weer die oude pijp te monteren..
|
||||
|
||||
![]() Dit "ding" kopen
http://www.celtemp-services.nl/lasb...jzer-p-825.html Vast lassen aan spruitstuk, gaatje boren en sensor erin. Klaar! Of naar de garage gaan natuurlijk. |
|
|||
|
|||
![]() welke maat heeft die bout en dat gat?
dan draai ik die zelf woensdag en las ik hem er gelijk in
|
|||
|
|||
![]() Dat is natuurlijk de zelfde maat is de lambda. De lambda meenemen naar de bouten handel en passen, of... Google is your best friend!
|
||||
|
||||
![]() De lambda sonde 'meet' je uitlaatgassen en stuurt die door naar je regelapparaat zodat je regelapparaat je inspuiting en of timing kan veranderen voor een optimaal ontbranding. Ehh zoals hierboven gewoon monteren
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een lasbout gedraaid en ga deze er binnenkort inlassen zodat ik de sonde erin kan draaien,
nog 1 vraag die laatst bij mij opkwam, Ik heb gelezen dat pas na bouwjaar 1995 een katalysator verplicht is, maar dat daarnaast ook je roetuitstoot gemeten wordt, en ik vroeg me af of dit erg zal toenemen?
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is een Katalysator na 1992 verplicht maar ik kan het fout hebben. Succes iig en post eens wat pics van je vorderingen.
|