![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals ik het lees zit je thermostaat gewoon verkeerd om in je waterpomp, als ie dan heel heet wordt opent ie wel even een beetje maar niet zoals het hoort....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier dacht ik ook al aan
|
|||
|
|||
![]() Heb het zelfde probleem gehad met mijn golf 2, zo erg dat het op laatste zelfs op her raam spoot van onder de motorkap uit.
Of dat ik eens aan de kant stond dat da ding begon te piepen van de teller.. Raar maar ik heb het ook nooit gevonden, blok heeft het een paar 1000km's verder begeven, daarom dat ik ook een project ben begonnen ![]() grts |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die modificatie is er alleen in het begin in gezet omdat oude kachelradiateurs de druk niet aan konden. Vanaf 1988 ofzo is dit al opgelost en haalde VW ze er zelf dacht ik ook weer tussenuit, omdat ze meer kwaad dan goed aanrichten (modificatie ging korter mee dan de kachelradiateur zo ongeveer). En volgens mij moet je wel warmdraaien met de dop eraf, ik kreeg destijds alleen op die manier een gigantische luchtbel uit mijn nieuwe kachelradiateur. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, warmdraaien cq ontluchten met dop eraf....
|
||||
|
||||
![]() direct die modificatie eraf halen, ik heb precies hetzelfde gehad.
kachelradiateur vervangen, thermostaat, radiateur en zelfs het compleet thermostaathuis om er later achter te komen dat het goed kwam met 2 plastic connectors van 50 cent...
|
|||
|
|||
![]() nogmaals modificatie er tussen weg hier ook 2 x mee gemaakt