![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bram jij ook al heb op het moment er ook last van. bji mij was het dat de deur folie kapot was heb even nieuwe folie bij fixet gehaald en poly kit gehaald van bison hoob nu dat ik het droog houw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou, gisteren de auto eens nagelopen. heb alle punten en tips van hier meegenomen en gekeken of ik iets raars kon vinden... Helaas was dit niet het geval.
Het enigste dat ik kon vinden was idd het rubbertje van de schakelaar voor de binnenverlichting tussen de deur en het voorscherm deze is wat poreus maar zit wel goed op zijn plek. Ook de afdichting tussen de aanjager en de parafaan lijkt gewoon goed te zijn. Ik heb gister het opendak er uit getrokken... zal deze eerst weer terug zetten en dicht kitten. En verder zijn er helaas geen dingen die meteen opvallen, dus dan maar aan de gang met de tuinslang ![]() Ik zal mijn bevindingen uiteraard posten. Iedereen bedankt voor de hulp zover! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het eerste wat ik dacht was dat je hem dan niet bij een plas water moest parkeren.. ![]() maar klote, succes met je zoektocht!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben benieuwd of daarmee iets zichtbaar wordt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
Ik hoop het wel... De auto moet uiterlijk week 3 weer uit de stalling dus dan moet ik het wel gevonden hebben. Of het moet natuurlijk mooi weer worden en blijven maar daar kan ik maar beter geen geld op zetten ![]()
Polo coupe 1.3 Cleaned Golf 3 TDI 81kw Chipped (Donor) Golf 2 GTDI project Audi 80 GLS (Ex) Last edited by Franky B : 05-01-2012 at 11:46. |
|
||||
|
||||
![]() Ik had precies hetzelfde probleem, bij mij kwam het wel via m'n deur naar binnen.
Het plastic had ik eerder een keer rondom vastgezet met duc-tape, dit was volledig losgelaten en zorgde ervoor dat al het water door de deur, via de deurkaart op het tapijt kwam, met gevolg een plas water bij de bijrijderskant. Ik heb nu met Shell Wet & Fix kit een nieuw stuk plastic rondom vastgekit. De Shell kit is prima spul hiervoor, kan je zelfs onder water gebruiken. ![]() ![]() Zorg dat je het plastic niet te strak spant, anders kan je deurkaart er niet meer op! Succes ermee. ![]()