![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@Richard: ik zou het kunnen waarderen als je je eigen frustraties niet zo op de man speelt. Ik bedoel gewoon wat ik schrijf: als ik de taak had om misbruik met kentekens dmv omkatten tegen te gaan, dat ik dan een dergelijke advertentie zou plaatsen: scheelt een hoop werk, want de mensen die je wil hebben zoeken automatisch jou op... Niks samenzweerderigs aan.
|
||||
|
||||
![]() ik heb geen frustraties maar word een beetje moedeloos van dat domme gebrabbel.. {tis trouwens jammer dat die wijsneus smilie van steilheck niet beschikbaar is!!}
je kan proberen te lulle als brugman maar het is en blijft onzin vind ik, ik neem aan dat ik ook een mening mag hebben.... jullie noemen het omkatten ik noem het goedkoop rijden... Last edited by richard-polo : 13-01-2012 at 16:59. |
|
||||
|
||||
![]() Al noem je het de winstpakker van de week. Het IS en BLIJFT illegaal, ongeacht wat jij of ik of elk ander ervan vindt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet je ook niet reageren dan staat er ook geen dom gebrabbel ![]() Zo en kunnen we nu weer normaal doen ......... discussies (op dit niveau) zijn niet nodig ![]()
|
||||
|
||||
![]() In hoevere is het illegaal? Ik bedoel ze hadden ook het complete chassis tekoop kunnen zetten zodat je er gejat plaatwerk op kan schroeven. Als jij je belastingvrij autotje plat rijd en dit nummer wil houden snap ik niet wat er verkeerd aan is om het in een andere te lassen. Het clonen van auto,s vind ik 10x erger, omdat er dan wel mensen de dupe van zijn.
Last edited by roy-mk1 : 13-01-2012 at 19:15. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
net zo illgeaal als het afschieten van je buurman,verkrachten van je buurmeisje etc.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, dat is een eeuwig durende discussie... Last edited by roy-mk1 : 13-01-2012 at 19:27. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tuurlijk niet,als jij word aangehouden met 60km te hard in de bebouwde kom zeg je toch ook niet 'Tja, dat is een eeuwig durende discussie'. als het volgens de wet niet mag,is het illegaal als je het wel doet,geen discussie mogelijk.
|
||||
|
||||
![]() Het mag idd gewoon keihard NIET.
Zoals zoveel dingen niet mogen. Ieder voor zich moet t bepalen. |
|
||||
|
||||
![]() Dit heb ik nou altijd al in mijn vitrinekassie willen hebben
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() iedereen heeft zijn mening wel gegeven en angebot beendet, dus hier gaat een slotje op
|