![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
komt goed ik heb volgens mij nog 1 velg staan waar die banden maat op zit .ook een 7,5j kun je gelijk zien hoe het staat. en ik kan je zeggen staat zeer getrokken deze maat ![]() ik hoor je morgen mvg sjaak
|
|||
|
|||
![]() Vind het nog braaf
![]()
|
||||
|
||||
![]() lesley
hierbij de foto bij mij op de zaak. hoe deze banden maat er bij jou eruit gaat zien lekker getrokken lijkt me zo tot volgende week mvg sjaak ![]()
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 16-01-2012 at 14:53. |
|
|||
|
|||
![]() Staat wel lekker zo... Tot later...
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag bij Sjaak's Auto Service geweest om 165/45 bandjes op mijn 7,5j velgen laten leggen! Mooie zaak geweldige kerel, zijn hartelijk ontvangen met een lekker bakkie koffie uit een oldscool apparaat.
Je hebt er zeker een klant bij Sjaak, moet voor mijn Jetta V nog een compleet set hebben. Je ziet mij in het voorjaar weer verschijnen ![]() Foto's volgen.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi
graag gedaan! en het was gezellig leuk weer eens te zien. wie er achter de naam op een forum zit het retro koffieaparaat word nog bekend zo ![]() veel plezier met de getrokken banden en tot de volgende keer mvg sjaak
|
||||
|
||||
![]() Niet om Sjaak of zo maar je had toch zo naar Bourgonjen in Zwolle kunnen gaan,
die hebben zon luchtkanon en gaan supernetjes met je velgen om en dat was een keer 5 minuten rijden voor je geweest. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd had gekund! heb info gedaan bij Bourgonjen en daar betaal ik 35 euro per band meer! Sjaak is maar 45 min rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() mvg sjaak
|
||||
|
||||
![]() Quote:
35 euro per band meer voor montage geloof ik helemaal niks van want kom er zelf al jaren en dat soort prijzen hanteren ze helemaal niet. Max 90 euro voor 4 banden monteren met het luchtkanon incl. balanceren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik begrijp je probleem/post niet? jij gaat naar jou vaste bedrijf dat is ok lesley komt bij mij dat is ook ok laat iedereen zijn eigen keuze maken? iedereen blij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarschijnlijk begrijp je mijn probleem niet omdat ik ook helemaal geen probleem heb. En hoezo laat ik em niet ze eigen keuze maken?, dr is helemaal niks aan de hand. Gaf alleen aan dat wat hij zei met betrekking tot de prijzen niet klopte, heb verder ook helemaal niks met jouw te maken. Daarnaast is bourgonjen zeker niet mijn "vaste" bedrijf, ga ook wel naar andere bedrijven als me dit beter uitkomt. EDIT; lees net dat hij de banden ook nog moest aanschaffen, dacht het het enkel om montage ging dus daar zal dat prijsverschil in gezeten hebben, my bad. Last edited by vw-unit : 12-02-2012 at 14:52. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Moest 110 euro per stuk betalen incl. Last edited by Lesley : 12-02-2012 at 15:50. |
|
||||
|
||||
![]() wil ik het ook wel voor doen voor 110 pfffffffffffffff en sjaak ook wel