![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ho dubbele post!
|
|
|||
|
|||
![]() Leuk kleurtje
![]() Uitlaat wel al weer netjes van het blauw ontdaan ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry geen voorbedachte rade.
Maar wel leuk dat er voorheen meer waren die net zo gek zijn als ik.. Nee die kleur zit er nog op. Weet nog niet wat ik daar mee moet, ergens een tdi pijp is leuk, maar zie je op de nettere golfjes. Ik denk een buis erom en mooi in de hoek laten zo die is, maar een mooie chome iets pijpje of zo. Beetje retro pimp houden. Of een eidstuk van een passat 35i 1900 td, dat is een beetje ovaal en rvs, niet erg opvallend maar wel netjes. Last edited by Blaauwwiekel : 24-02-2012 at 23:16. |
|
||||
|
||||
![]() Diesel erin is vandaag niet gelukt, we hadden meer lol met het voorbereiden met een type 3, die was voor de sloop, en hebben we zo aangepast dat er een ketting om de motor kon, en om een boom. En met deze manier de motor verweiderd, hahah Zal binnen korte tijd een mail krijgen emt de filmpje, die we maar weer plaatsen moeten voor youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=Phxv72D4kwg Last edited by Blaauwwiekel : 26-02-2012 at 20:08. |
|
||||
|
||||
![]() Motor ligt erin, en liep gister avond al. Maar alle puntjes moeten nog even op de i
Maar uiteindelijk meerendeels zelf gedaan, ik zag er tegen op waarop een vriend zei, leg maar op de brug op de sloperij, en is er wat, ligt het er wel, en vragen kun je stellen loop er wel om. En zo is het gegaan. En hij zit. Had wel even de pech dat er een bout brak van achterste steun, die met 3 vast zit. Daar bleef motor op hangen, en sloeg los tegen de plaat waar chassis in geslagen zit, die krulde op, en heb ik met een paal terug gemept, maar niet teveel aan komen. Tis nu nog leesbaar. Maar verder zit de motor er heel mooi in, enkel zit ik nog met de poulie waar de stuurbekrachtiging over liep.Die komt erg dicht in de kuip/balk. Maargoed even proberen, anders flex er maar een keer bij. Verder morgen blik schone olie erin, en dan gaan we ervoor. We hedden hem gister gevuld, maar de motor was nooit afgetapt, en nu zit er veel te veel in, we dachten hij is leeg, en hebben er 4,5 liter ingedaan. Maar is nu veel meer liter. Dus maar weer leeg. |
|
|||
|
|||
![]() Leuke auto !!!..
Als die uit polen komt is het dan geen orginele nederlander??? omdat er vroeger nogal veel van deze golfjes die kant uit gingen ?? IVM dat je het orginele nummer er dan waarschijnlijk weer op kan krijgen (staat leuk) want dan voer je een auto in.. terug naar land van orgi afkomst sucsses !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoe kom je daar achter? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo kerel supper dat hij loop .. maar maak maar alvast een kom in je balk hij gaat hem zeker raken .. loopt nu vrij maar als je de bocht om gaat . dan komt hij er tegen aan , succes verder .. |
|
||||
|
||||
![]() Ok Gooi, ik zal er straks even naar zien hoe ik dat even hebben moet.
Maar er moet wat aan gebeuren, hij ligt nu net vrij, en bij optrekken denk ik kanteling in de steun, en dan pakt hij al aan. Dus er moet wat, gaan we even bekijken, stuur bekrachtinging komt er toch niet op, dus maar even ruim houden. |
|
|||
|
|||
![]() Hoi
volgens mij kunnen ze dat bij de RDW na kijken op chassisnummer ik zat x bij de rdw en toen kwam er ook een uitgevoerde auto terug naar nederland daar kregen ze ook het bestaande nummer op lijk mij leuk om op een oude Mk2 were het orginele nummer terug te krijgen mits die Orgineel hollander is geweest als het een pool is lijk me zowie zo import vw
|
||||
|
||||
![]() Ja kan ik nog eens om vragen als ik er ben in de toekomst de diesel op kenteken te zetten. Gooi, we hebben met een flex de eerste ring van de poulie afgehaald, nu is probleem ook weg. Motor aan, en flex erbij, ging net zo mooi, daarna braam eraf, en klaar. Pas. hahah
Nu nog een keer iemand die een tdi dempertje heeft liggen, of sdi, met 2 pijpjes, en dan branden we die eronder, mijn achter demper is goed lek. |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij een fotoke van hoe het geworden is.
|