![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zolang dat maar niet met mijn pakketje is :P
|
|
||||
|
||||
![]() Daarom tnt/post.nl vermijden en gaan voor GLS dhl of de andere goede koeriers...
Tot nu toe heb ik daar nog niks te klagen over! maar ook daar zal vast het 1 en ander fout gaan.. Maar sinsd ik die docu heb gezien over de stand van zaken bij tnt/post.nl heb ik medelijden met die zzp koeriers die werken voor dat bedrijf!!.. Ik had het met remleidingnippels van ebay... alles ok maar is nooit aangekomen ![]() Ook ik kon fluiten naar m,n geld.. |
|
|||
|
|||
![]() Het een-na-laatste pakket wat ik binnen zou krijgen is nooit aangekomen, maar er is wel afgetekend. Niet mijn handtekening, maar wel mijn naam (ik heb de pakbon gezien). Waarschijnlijk door de bezorger zelf afgetekend. Uiteindelijk heb ik de bestelde goederen opnieuw toegezonden gekregen, maar logischerwijs ging dat niet van harte. Er was immers getekend en zij hadden goede ervaringen met de vervoerder (transmission). Nu snap ik de gezonde argwaan vanuit de leverancier naar de klant ook wel, maar het is natuurlijk van de zotte dat je zelf moet aantonen dat je iets NIET geleverd hebt gekregen.
Die Zembla aflevering waar Richard het over heeft: http://zembla.vara.nl/Afleveringen....html?&tx_ttnews[tt_news]=55387&cHash=9d3f2f3ed9b0f0fe3681b18334b44fed Best interessant om te zien hoe de bedrijven die aan de top van de 'voedselketen' staan zich gedragen. (edit: ik krijg die link niet werkend. Het is iig een uitzending van Zembla. Beetje googlen op Zembla en PostNL moet wel wat opleveren)
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. Last edited by polopower : 10-02-2012 at 18:08. |
|
||||
|
||||
![]() dit soort problemen is nou 1 reden waarom ik zo goed als nooit iets verstuur . en nog 1 reden om schade die er evt onderweg kan komen op het verstuurde product
mensen komen de spullen gewoon bij mij halen en gelijk een lekker bakje koffie . voor de een is het wat verder rijden als voor de ander, maar je weet wat je koopt en met wie je te maken hebt succes met de afhandeling mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 10-02-2012 at 17:03. |