![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had'em beste even willen lenen, wel handig voor de kar, zo'n ding weegt een krappe 3 ton... dus daar kan wel wat achter!
|
||||
|
||||
![]() De hele dag weer met de Rooster aan de slag geweest. Om 8:15 begonnen tot 16:00 uur. Veel prutswerk gedaan !!!!
- De bodem (waar de tank normaal onderhangt) van z'n vliegroest afgeholpen, en voorzien van een likje zink !! - Ff met RX5 gekliederd aan de linkerzijde (lees: chassisbalk achter en binnenzijde wielkast) - De ontstane nieuwe stukken plaatwerk aan de binnenzijde (voor aan de drempels l + r en het gedeelte in de hoeken achter de voorstoelen l + r ff met carrosserie-kit besmeurd !!! - Remkrachtverdeler losgehaald (of zeg maar geropt, tjee wat zaten die leidingen vast) en schoongemaakt - Diverse kleine delen ff voorzien van een fris laagje lak !!!! Redelijk produktief dusssss....................... Vandaag (zondag) ingelast als nationale rustdag !!! Grtz.............. LRR Ps: Foto's volgen binnenkort in mijn topic.
|
||||
|
||||
![]() Beetlefreak je bent vanmiddag gespot!! In burgum welteverstaan!
Wij kwamen net in colonne vanaf Maarssen met beide bekers voor de mooiste Jetta's Vento's en Bora's... Fryslan bopeu! |
|
||||
|
||||
![]() IK heb de Jetta uitgezogen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goe bezagh :p ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk topicske.
Zaterdag eerste helft van de dag veel geruimd op the barn.
|
||||
|
||||
![]() onze nieuwe meetingcruiser naar buiten gehaald
BARN-BIER
|
||||
|
||||
![]() Enne alvast geprobeerd
|
||||
|
||||
![]() don zal ook weer eens niet aan het bier zijn
|
|
||||
|
||||
![]() De 2e helft heel weinig gedaan.
Allez, veel gedaan, maar weinig nuttigs..... Sávonds gaan eten en bowlen, daarna naar Antwerpen Vrouwke bleef thuis, dus helemaal VAN DE PLANEET
|
||||
|
||||
![]() ZOOOO moet da
|
||||
|
||||
![]() Dan krijg je op den duur deze situatie's
|
||||
|
||||
![]() En Dan ......................................
Oooohhhhh Yeahhhhhh
|
|||
|
|||
![]() Zaterdag ochtend om 9 uur wakker (3 uurtjes slaap maar :o) samen met buurman met zijn auto en de mijne na sloterdijk/spaarnwoude gereden om zijn auto op te knappen (honda civic).. Nieuwe voorbumper, achterbumper en achterklep gladmaken..
![]() ![]() ![]() Last edited by Ruffryder : 10-04-2005 at 23:06. |
|
||||
|
||||
![]() Zelfde als wim, aan een golf gesleuteld anders komt ie nooit af :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch nog wel?? ![]() Eerst kwam een rood gevaarte langsscheuren (wat voor hoepels zaten daaronder??? ![]() en toen kwam jij (naja, de vrouw dan :p) er nog achteraan gereden! Zag er mooi uit die sletten over de weg strijkend!
|
||||
|
||||
![]() Hmmmmm, zou ook goed staan achterop de berlingo... ![]() Voor de rest heb ik me zaterdag ook nog wel nuttig gemaakt aan het kevertje. Stuurkolom verwijderd, stukken plaat uitgeslepen en nieuwe stukken pas gemaakt. Neusje gepast. Foto's volgen snel in onderstaand toppik (ben de camera vergeten vandaag... ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat voor hoepels zaten daaronder???
dat waren 17" Azev A hoepels... Vandaar ook dat meneer met de eerste prijs naar huis ging ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb mijn karretje gewassen en in de was gezet.
Lichtschakelaar vervangen, waar ik overigens nog een aardig verhaaltje heb getikt bij de polo mk1, 2 derby. linker achterlichtkap vervangen inverband met lekkage, en stank natuurlijk |