![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb geen foto's
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Neem aan van 020 4bak naar 020 5bak Dan moet je de volplastic[sorry dat is bij golf2] schakelstang vervangen door die van een 5bak Je moet het korte stangetje hebben dat van de hevel[zit aan de versnellingsbak]naar de schakelas gaat 171 711 574B Die er nu op zit is171 711 574A Deze is nl iets korter dan die van de 4bak Last edited by golf mkII 16v : 15-02-2012 at 14:07. |
|
|||
|
|||
![]() ja idd van een 4 bak 020 naar 5 bak 020
thanks! kan nuttige info zijn.. ga eens op zoek! dus dat is niet de stang die horizontaal van links naar rechts loopt.. (die aan de ene kant op de 4cm verlengde vinger zit en andere kant aan het koppelstuk wat op de bak krans zit geschroefd.. maar de stand die horizontaal in de langsrichting van de auto gemonteerd zit?! die moet dus korter zijn.. weet je ook hoeveel het scheelt? kan ik hem niet gewoon inkorten (slijpen en lassen) bij mij is hij volgens mij van metaal namelijk.. of ik moet er grandioos naast zitten.. gr roel
|
|||
|
|||
![]() Klopt die korte is het
En zit ind een ijzer stuk tussen[zat even met golf2] Bij de golf2 is die ongeveer 10mm korter Zal bij de golf1 ook zo iets zijn |
|
|||
|
|||
![]() dan ga ik dat eens proberen.
heb je een foto van bovenaf voor vergelijk, dan kan ik waarschijnlijk al zien hoeveel het anders is