![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ow... ![]() ok... maar ik doe niet mee :o |
|
||||
|
||||
![]() Ja Thom helemaal gelijk. Als iemand nog een setje 60-60 of 60-40 heeft liggen (poten en veren) ... dan mag diegene me altijd PB-en
![]() Enniewees ... wat vinden jullie van m'n nieuwe logo? Jetta + Golffront = Getta 8) Van dit: ![]() Naar dit: ![]() (Ik had het nog nooit met deze letters gezien. Ik vind het wel gaaf ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat mag ik ook wel zien
![]() Klasse dude ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hijs dik zo hoor maatje
|
|
||||
|
||||
![]() getta?
|
||||
|
||||
![]() Getta jah ...
Jetta + Golffront = Getta ... Schnappie? Dat is stoer ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En waarschijnlijk gaat binnenkort de neus verder omlaag ...
JIPPIE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat wordt hopelijk schrapen met die GTi-lip! Whaha ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
|
||||
|
||||
![]() Zo ... de -60mm veren zijn binnen. En vandaag heb ik bij Dolf van Eijk de verkorte veerpoten opgehaald. Hopelijk zet ik ze er volgende week onder! Ligt-ie eindelijk wat platter op zn smoel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo ... de voorkant is weer ietsie verder verlaagd. Staat mooier met de achterkant.
![]() ![]() ![]() ff wat cm's smokkelen: ![]() ![]() En nog ff een fotootje van de Getta met enkele wisser (fftjes erop gezet, is van Silverjetta): ![]() Deze zomer heb ik een eigen enkele wissert ![]() |
|
||||
|
||||
![]() very nice indeed...! maare nieuwe verlaging...misschien ook een pic van de volledige zijkant?
|
|
||||
|
||||
![]() zozo, die RS maakt er wat van hoor, nette getta hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier twee foto's van de voor- en na-situatie. VOOR: NA (let op de neus!): Is best nog een stukkie gezakt aan de voorkant. Het komt nu een stuk mooier overeen met de achterkant. Last edited by || RS || : 06-05-2005 at 13:43. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit zo
![]() |