![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
I know, maar VW maakt ze ook niet zelf, dus die moeten ook wel ergens anders te bestellen zijn! |
|
||||
|
||||
![]() VW maakt veel meer dingen niet zelf hoor.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarom is origineel VW ook vaak onzin.
|
|||
|
|||
![]() ik zou zeggen ga eens naar t sciroccoforum,daar is vast wel iemand die zoun bout nog extra heeft liggen,ik heb er ook nog maar ik bewaar die wat ik nog heb liggen iig
|
|
|||
|
|||
![]() en daarmee kan je je camber dus afstellen...
dan moet ik er nog eens goed aan draaien, vandaar dat ik na loshalen en weer vastzetten een positieve camber heb waar ik niet zo een-twee-drie vanaf kom ![]() al zijn bij mij de bouten niet geheel orgineel.. aangezien ik verschillende sleutelmaten op de bout en moet moet zetten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat was bij mij ook al zo
![]() En dat veel delen inkoop delen zijn klopt, dan is in zowat elk product zo ![]() Maar ik heb inmiddels mijn bout, dus kan weer verder ![]() |
|
|||
|
|||
![]() natuurlijk heeft elke OEM automerk talloze onderleveranciers. (first tier supplier)
en ook doe hebben weer onderleveranciers etc. maar er zit wel nog verschil in OEM suppliers en aftermarket. zoals positief als negatief. en dat aspect moet je wel in je achterhoofd houden als je vervangingsonderdelen toepast. soms zijn de vervangingsonderdelen beter dan origineel, maar soms absoluut niet!