![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt toch wel een smartfoon en een brandstofmeter in zo'n ding? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een TW steel Emerson Fittipaldi tribute tw609, een Jacques Lemans F1 uit 2011 en een tagheuer onbekend type.
Last edited by golfje_295.000 : 09-01-2014 at 18:02. |
|
||||
|
||||
![]() Die sea dweller en daytona zijn echt super, de nieuwere idd iets té. De mijne:
![]() Quote:
Je zegt het zelf al. ![]() Beetje lenso onder de auto gevoel ![]() Best leuke horloges maar het blijft een imitatie, ook zonder het merk. Dan liever een echt maar goedkoper horloge. Last edited by EnVeeZee : 09-01-2014 at 16:10. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stel dat de iphone leeg is dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zit wat in. Vind het eerder een homage dan een imitatie. Imitatie gaat bij mij verder als zijnde een marktplaats Rolex van 250 met doos en nep bewijs van echtheid.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik heb ook een submarine maar dan eentje met leren band. Bruin met bruine band net ietsje anders als op de foto. |
|
||||
|
||||
![]() komen een hoop leuke klokjes langs hier
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Deze wil ik er nog eens bij hebben, stukje sentiment van vroggah. Dit is een chronomat vitesse van rond 1998:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn klokje
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Best veel Rolex'en hier
![]() ![]() Is van +/- 1980, dus al een beetje patina hier en daar. Wil ooit een cal.321 uit de 60's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een leuk topic,zelf ook liefhebber van horloges.Heb nu een simpele casio voor werk en drie seiko,s waarvan eentje kinetic.ideaal.en nog eentje van fossil,ooit kado gehad.
Zou graag een breitling erbij hebben maar die komt vast later nog wel.
|
||||
|
||||
![]() ik heb vandaag de diesel binnen gekregen
![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Van mijn vrouwtje gekregen voor kerst
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik sommige klokjes zo zie, kun je dan niet beter een bril op zetten
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, waar ligt de grens tussen horloge en wandklok bedoel je?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb een telefoon , tachograaf , wekker van Mercedes benz , en een klok in het dashboard ... Heb dus ook geen klok nodig om mijn pols ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() hier 2 van mijn vele klokjes (foto's waren even een proef)
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Originele pasha? Lekker vintage
![]() |