![]() |
|
|||
|
|||
![]() gert,
heb je ook turtle back wielen? |
|
||||
|
||||
![]() Mail ff welke dat zijn ..
Ik denk dat ik het weet maar voor de zekerheid .. je weet waar me te mailen Ik denk dat ik ze niet heb |
|
||||
|
||||
![]() Up
![]() |
|
||||
|
||||
![]() /\
|
|
||||
|
||||
![]() Patje is helemaal geil van de turtlebacks...en ze zijn ook wijs...Durf je de teledials toch niet aan Patje?
|
|
||||
|
||||
![]() Uppie
|
|
||||
|
||||
![]() Skoppie umhoog
|
|
||||
|
||||
![]() Wie wil er nog wat zeldzaam alu onder zijn bolide ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() /\
Goed maar normaal bod mag ook hoor beeldbuisbengeltjes !! |
|
||||
|
||||
![]() /\
|
|
||||
|
||||
![]() En Pierre : wat zijn de prijzen ?
|
|
||||
|
||||
![]() Moeten ze de oud ijzer bak in soms ?
Hoop zijn de world famous JIL velgen hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() woooh gertje
![]() heb je nog naafkapjes van die JIL velgen liggen? ben nog op zoek naar 4 stuks staat is onbelangrijk, als ze maar niet doormidden zijn ofzo ![]() (mogen ook gewoon op die centra's passen trouwens ![]()
|
|||
|
|||
![]() ff vraagje :
heb je de wolfrace velgen nog liggen ? ik heb een (gepolijst) setje tear drops liggen en was nieuwsgierig of ik die in kon ruilen ?? gr. Martijn p.s. weet iemand of dit gaat passen onder een mk1 i.v.m. de boven genoemde ET waarde (13?) ?? |
|
|||
|
|||
![]() gert laat even wat van je horen ??
|
|
||||
|
||||
![]() Opa Gert mocht niet internetten van de verpleeghuis zusters dus vandaar mijn afwezigheid ..
@ Broodaanbidder : waar moeten ze voor zijn ? @ Jetta : ik heb geen sets meer liggen van de Wolfraces zo ff uit mijn hoofd . En ruilen betkent dat ik er weer een set bij heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
dus voor die centa's die jij ook hebt die platte dingen met die gleuven dr in maar nou weet ik alleen niet of ze voor alle maten gelijk zijn... k dacht dat de centra's alleen in 13" gemaakt zijn, maar blijkt dat ze ook NOG grotere maten gehad hebben... en k kan op de foto van de advertentie niet goed lezen of t 13 of 15-er bandjes zijn die dr omheen zitten maarja, kan ook zijn dat je de kapjes nie eens meer hebt liggen...
|
||||
|
||||
![]() Fotow ?
|
|
|||
|
|||
![]() ja daar heb je gelijk in gertje
![]() moet namelijk de nieuwe dorpel in las meneer ook ff betalen !? |