![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik was vandaag een kwartier te vroeg.. nu het niet zo druk was / veel sneeuw lag.
Morgen eens rustig aan 5/10 minuutjes later vertrekken, ben gisteren begonnen bij m'n nieuwe baan in Oosterhout. Dus 't is nog een beetje aftasten hoe het gaat met het verkeer, en dan steeds later weggaan van huis ![]() Ik rij in m'n rode Golf IV pacific.. te herkennen aan 2 grote spiegels, geen ruitenwisser en de bekende pacific opties ![]() Niet echt opvallend maar over een tijdje air eronder en na de winter een keer wielen, dan is hij vast niet te missen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zal het eens in de gaten houden, ik ga iig dezelfde richting op, dus als je een lage groene golf 3 variant met ventofront en witte wielen in ziet voegen heb je grote kans dat ik het ben
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die kom ik in Breda ook regelmatig tegen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
rij je via de a59 misha?
|
||||
|
||||
![]() Deze kermit/PTT groene caddy kwam ik vanmorgen om 08:30 uur tegen op de Beverweg in Breda.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is een oude caddy van een vriend van me. De kleur is Kawasaki groen (metallic)...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan ken ik zo een Kawasaki Ninja en een mini-bike die keurig achterin zouden kunnen staan wat kleur betreft! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja.. alle dagen van de werkweek ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij heeft em inmiddels niet meer, hij rijd nu een rode caddy 2, laag op verbreed staal. Hij wil alleen niet aan een grote gele M op de bak... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag gespot bij de basis in Brunssum, een beige mk1 met kleine achterlichten en volgens mij een Zender spoiler op de achterklep.
Vorige week een Polo of zo'n Audi 50 (zo'n ding wat Berserker ook heeft) in dezelfde beige kleur als die Golf 1 gespot bij het NS station in Sittard. Kenteken GB-12-XT. De auto stond op witte staaltjes.
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag rond 16.15 uur.
Gerard (MKIIVR6) In zijn daily witte golf 2. Was tussen zwartkruis en rotonde kollum. Ik was dus ook in een witte mk2 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
me too maar dan richting waalwijk, zit daar gedetacheerd, alleen rij er wat vroeger dan jij denk ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jep Domi was me
![]() Was ff met de zoon om nintendo wii shit ![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha
En vanmorgen vroeg stond ie bij winkelcentrum K.Tille. Waar ik hem vaak spot. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik tussen kwart voor en kwart over 8 ongeveer
|
||||
|
||||
![]() In emmen vanavond lopend een stevige kerel met een brilletje en een rode pet op. Hij had een zwarte trui met volksforum.com erop in het wit.
![]() Ik (her)kende die gene niet echt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klopt staat ze heel vaak. Ze moet ff weer lager geschroeft worden en ff helemaal klaargemaakt maar heb het jammer genoeg te druk ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mien broer? Liepen met 2vrouwen en onze hondjes.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou kunnen jeroen, heb alleen 2 kerels gezien, geen vrouwen en hondjes.
|
||||
|
||||
![]() Zwarte golf 2 in Burgom gistermiddag, volgens mij een disney edition.