![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed spul ! En geen zware metalen erin zoals b.v. Copaslip of zink compound.
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad ook maar eens uitproberen dat spul! Netjes zo met schroefset
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, jij mag wel een setje RM's monteren hoor. Geen probleem ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Ik dacht er wel goed aan te doen de set met Interflon in te spuiten voor een langere levensduur! En thnx mverh85! Ik vind mooi ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Strakke wagen
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Thnx honda1981
![]() Alleen kan ie slecht tegen zoveel water. De straten stonden blank en ik moest daar natúúrlijk ff doorheen.. Nu blijft de motor niet lopen, gaat na minder dan een minuut sputterend uit. ![]() Denk dat er water bij de onsteking,stekkers o.i.d is gekomen dus beste oplossing is laten staan zodat ie kan drogen lijkt mij ![]() Enige suggesties zijn uiteraad welkom.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Verdelerkap er even afhalen...en alles ff droog maken/föhnen ![]() of heb je er ook een open luchtfilter op zitten.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke, zal ik doen ![]() En nee, heb geen open luchtfilter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier ben ik dus doorheen gekomen en kort daarna begon de motor te sputteren.
![]() Met de fohn onder de verdelerkap geweest en waar het nog meer vochtig kon zijn maar mocht niet baten..Al liep de motor wel langer dan verwacht. Kan nu op dit moment niet veel meer doen dan afwachten denk ik. ![]() Het gekke is dat ie wel even blijft lopen maar kort daarop toch begint te sputteren en afslaat. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stekkerverbindingen en idd het hele ontstekingsgebeuren droog blazen en inspuiten met WD40.
Hoe hard reed je er doorheen dan? Toch niet zo`n vloedgolf veroorzaakt die door `t luchtfilter je LMM nat heeft gemaakt? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon WD-40 spuiten onder de verdelerkap? Nee toch.. En bij stekkerverbindingen, gaat dat wel goed? En ik ben er vrij pittig doorgekomen idd.. Luchtfilter was wel ietwat vochtig maar niet drijfnat ofzo.. Zal morgen de filter er uit halen en weer kijken hoelang ie blijft lopen.. Anders heb ik wel een serieus probleem ben ik bang ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaat wel goed hoor...is een vochtverdrijver hè. Natuurlijk wel even nawrijven. Stekkerverbindingen gewoon inspuiten.
Zo`n groot probleem zal `t wel niet zijn......check je lmm maar even dan...desnoods droog maken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahah die van jou ook!! ![]() Ik reed er ook wel stevig doorheen.. Ik zag je al vannavond lekker spelen in de regen met de Golf ![]()
Daily: '99 Golf mk4 Last edited by floris-jan1 : 06-06-2011 at 00:06. |
|
||||
|
||||
![]() Met zoveel water rijdt ik altijd stapvoets,kwam er hier maar ff zoveel regen!
Hier in het westen valt bijna niks,en alles is verdroogd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sssst.. ![]() Quote:
Meen je niet! Kijk dan ook je luchtfilter even na. ![]() Ga ik vanavond ook ff doen.. p.s De Uniroyal's Rainexpert hebben zich wel al bewezen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als jij ze hebt liggen dan sleutel ik ze met alle plezier ervoor je onder kerel ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LOL ![]() ![]() Is goed man, als ik ze heb liggen geef ik wel een seintje ![]() Eerst andere prioriteiten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb net mijn luchtfilterhuis droog gemaakt, en ingeneveld met wd40 en opgepoetst! Daarna de verdelerkap droog gemaakt. Ook heb ik de motorkap isolatie weg gehaald, want die was doorweekt.. Daardoor zoog mijn motor vochtige lucht aan. Toen deze weg was liep ie weer perfect! ![]() Gelukkig maar weer.. Nu jij nog Jarno! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou je het 'zegt'... Mijn motorkapisolatie is ook doorweekt. Goeie tip! ![]() Vanavond aan de slag! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zeg succes! Ik hoop dat het goed komt