![]() |
|
|||
|
|||
![]() Klopt auto komt idd. uit haaksbergen..
dennis wielen zijn evt. wel te koop. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt helemaal, de huidige a6 maar ook op de a3 worden ze geleverd en gezien deze et waarde (et58) denk ik dat deze van een a3 zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nice cabby! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Grappig deze auto was twee jaar geleden nog in mijn bezit. Hij is weer netjes geworden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij is echt netjes geworden !!
|
||||
|
||||
![]() mijn nieuwe wieltjes Azev A 16 inch 7 1/2 j
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja klopt ja, alleen die polder is klote, kom je veel trekkers tegen, en dan moet ik weer de berm in ![]() kom zelf uit kruisland vandaar :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe heb jij je koplampen zo donker gekregen? Ik ben zelf ook bezig, alleen het resultaat vind ik niet donker genoeg. Groeten René. |
|
|||
|
|||
![]() mijn schatjes
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
glas losgehaald met een verfbrander en dan lichtjes gespoten met blacklightspray 2 a 3 lagen, ligt eraan hoe donker je het wilt hebben, maar let wel is wel apk afkeur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aha, dat het afkeur is had ik wel verwacht, dat maakt me ook niet uit. Ik had de kit alvervangen voor zwarte kit en de buitenste rand afgeplakt met zwart isolatie-tape, toen keek je er ook al wat donker in, maar nog niet genoeg. Ik ga maar eens een busje backlightspray halen denk ik!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en reed daarvoor in nieuwerkerk aan den ijssel! zie de link hoe hij eerst was http://www.lowdubs.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=14 |
|
|||
|
|||
![]() Mijn golf gti (fire and ice kleur)
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn Cabby TDI met schroefset en 15 inch BBS:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 1ste golf 3: GTI
![]() ![]() 2de golf 3: variant 2l GT ![]() ![]() nu weer een golf 3 de foto's komen nog.... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()