![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk de laatste foto van dit seizoen
![]() Nog een paar kleine wijzigingen en dan gaat ie onder het kleedje tot het voorjaar! Edit: zie foto hieronder, dankje Ebut ![]() Last edited by Jetta MaNiA : 26-09-2011 at 14:14. |
|
||||
|
||||
![]() Fotot doet het niet?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jawel
![]() Alleen de site waar hij opstaat doet het niet met hotlinken enzo. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo... aangezien we met een 4 week van plan zijn VWDays aan te doen heb ik de jetta alvast "ontschorst"
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat blijf ik dit een mooie machine vinden. Niks te schreeuwerig, gewoon beschaafd en stijlvol.
'Ontschorst' betekent in dit geval dat je hem een zetje naar buiten hebt gegeven? Of schors jij hem daadwerkelijk in de wintermaanden? Financieel technisch lijkt mij dat niet namelijk niet echt lekker optimaal uit te kunnen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geschorst in de wintermaanden inderdaad, kan wel uit lijkt me. Van eind oktober tot nu zegmaar. |
|
|||
|
|||
![]() Ah zo lang nog.. Het ging me om het niet-gereduceerde tarief voor het schorsen omdat hij telkens binnen het jaar weer geschorst wordt. Dan kun je net zo goed een paar tientjes wegenbelasting blijven betalen. En als het een tweede auto is kost de verzekering je ook niets ivm de leeftijd mits gewoon WA.
Maar als hij toch nog zo lang uit de roulatie is kan het wel uit ja. Goede zaak dat hij de Friese wegen weer mag opleuken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit soort auto's wil je niet WA verzekeren
Die van mij is vol casco tenminste deze van Johan ook denk ik |
|
|||
|
|||
![]() Dat heb je ook wel weer gelijk in. Maar stiekem doe ik nooit anders. Nu is de hoofdmoot van mijn auto's niet om over naar huis te schrijven, maar de Jetta stond er toch altijd knap bij. Ik redeneer altijd dat ik de onderdelen wel heb liggen om een schade op te knappen, maar bij diefstal of brand is dat natuurlijk een ander verhaal. Maar dan kun je hem zelf al is hij gestald ook beter in de verzekering laten.
Enniehoe, genoeg off topic geblaat van mij. Erg nette Jet en dat is waar dit topic om draait.
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de jetta weer uit de stalling gehaald!
Meteen voor de deur een 80 graden thermostaat gemonteerd. Tijdens de testrit hield de olietemp het volgens mij lager dan anders, dus test lijkt geslaagd! |
|
||||
|
||||
![]() zeer nette jetta
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, gisteren dan eindelijk de remote voor de RF versterker gelegd!
Nu dus regelbaar buiten de radio om, erg handig om even vlug de bas eruit te halen of juist andersom ![]() Kwam nog tot een rare ontdekking, in de kofferbak hebben zich denk ik een aantal muisjes gehuisvest afgelopen winter. De remotekabel tussen radio en versterkers was licht aangeknaagd. Verder niets kunnen ontdekken. Voor de zekerheid wel vervangen. Hoe ze er gekomen zijn.... geen idee!! Moet haast wel via de motorruimte gebeurt zijn. Daar ligt de auto het laagst. Mensen die hier ervaring mee hebben? De auto anders maar op bokjes tijdens langer wegzetten/stallen? |
|
||||
|
||||
![]() Mijn jetta in de stalling is ook een muizennest geworden. Die lopen zo naar binnen. Die hebben echt maar een paar mm nodig
|
||||
|
||||
![]() Update!
Had aldoor al plannen voor een vlotter blok met iets meer uitstraling voor de Jetta. Liep met enig toeval tegen een Golf 3 16V ABF aan! Donor ligt reeds in onderdelen, blok is gisteravond uitgebouwd samen met Wytze (jettaracing). Plannen zijn vrij simpel, blok strak maken/opknappen. Jetta voorbereiden op inbouw en rijden! |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inspiratie... als ik ook maar in de buurt kom van dit
![]() Waterbak blijft... koeling moet ik nog bekijken, weet niet ik of zonder potje durf te rijden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag het casco afgevoerd naar oud ijzer en het motorblok en bak maar eens flink met de hogedruk behandeld!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() klaar voor de vaat wasser
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee dit keer niet
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() SUPEEEEEEEEEER gaat mooi worden.
En gewoon zonder potje rijden is geen probleem rij immers al jaren met de vr zo ![]() Of gewoon een klein potje laten maken die uit het zicht zit heb ik ook ![]()