![]() |
|
||||
|
||||
![]() gespot:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Corné heb nog wat foto's van je ride gemaakt. Jammer dat ik jullie niet gesproken heb, zag je wel een aantal keren op afstand rond huppelen maar je was iedere keer weg
![]() Heb nog een aantal pics voor je. Als je ze op hogere reso wilt, hoor ik het wel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik zie trouwens in je signature dat je al een 5 cilinder hebt gekocht. Misschien een echte noob vraag maar wat is daar een voordeel van tov het R32 blok ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze s'nachts onderweg naar Wörthersee dit jaar tegen gekomen.
Toen kwam deze wagen ons ff langs brullen.. Super geluid zeg.. Wij reden met de A4 met 19 inch op schroefset. ![]() Last edited by c-bbs : 05-07-2010 at 19:56. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Google maar eens op Audi TT-RS en op Golf R32. Zoek de verschillen op motor gebied ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dat was volgens mij voor nurnberg jullie hadden ook aardig de vaart erin ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() hee thijs wederom weer bedankt voor de mooie foto,s
heb zelf bijna geen foto,s van mijn auto,s ben niet zo goed met camera jammer genoeg ![]() ja staat idd al een 5cilinder klaar met een week of 3 begin ik eraan als de tijd het toe laat... de R32 gaat naar het hoge noorden (eigenaar maakt dat zelf wel bekend) ook mijn eta beta,s en voor remmen gaan naar het hoge noorden deze komen onder de rallye van erwin (eito)
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Het hoge noorden kan alleen regio Hallum zijn
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
250kw voor de tfsi tegen 177kw voor de R32 ![]() pff.. dat scheelt nogal.. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik vind hem zo al Super, nu ga je hem nog DIKKERDERDANDIK maken ![]() Ben benieuwd kleur zou ik zelf zeker niet veranderen? ![]() Succes. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nice! Die is dus ook nog steeds druk bezig met de Rallye ![]() Mooi hoor, als hier de TT-RS in ligt straks...succes ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
het is geen tt-rs motor dat is fsi die van mij is met normale injectie en heeft (nog) geen turbo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Top project, er gaat niks boven een 5 cilinder
![]() Succes verder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vond hem HEUL erg mooi
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom bij de BIG 5
|
||||
|
||||
![]() 5 cilinder blijft toch 1 van de lekkerste motoren binnen de VAG-lijn. We gaan hem weer volgen Corne. Succes!
|
|||
|
|||
![]() oh jeah, 5 cilinder, dikke Holset turbo erop en vlammen maar!!!
http://www.youtube.com/watch?v=df-yU-g6ljE |
|
||||
|
||||
![]() zelfde holset als mij nemen corne.. billet compressor wiel.. dan klap je achterover..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
motor gaat er volgende week in eerst even orgineel rijden en omkeuren daarna kijken of er een 2700cc van temaken is heb me er nog niet in verdiept... wil zoizo de inlaat kleppen erin maken van een 2.0 tfsi zijn zelfde als ttrs en een dikke tuba er achter welke ben ik ook nog niet over uit kortom planne zat ..... nu nog in werklijkheid brengen ![]() weet alleen niet of ik hem voor de worthesee af krijg wil er nog meer aan veranderen zoals waagbalk systeem ect ect
|
||||
|
||||
![]() Naja als de velgen maar passen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ga je dan ook met een hydro handrem rijden?